Olej palmowy zabija... także głodem!

11. Data: 2017-09-07 16:36:44

Temat: Re: Olej palmowy zabija... także głodem!
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-07 o 15:29, Trybun pisze:
> Dzisiaj nawet nie idzie kupić, bażanty, zające, że o kuropatwach nie
> wspomnę, są już tylko wspomnieniem. Taka bieda nastała po tym
> nastaniu "jednego słusznego systemu", że chłop faktycznie nie
> przepuści już niczemu żywemu.
Przydałby się jakiś apel do pana Szyszki, żeby strzelał do gołębi (i
niech je wszystkie powystrzela), a nie do bażantów.
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bazanty-wyp
uszczane-z-klatek-jan-szyszko-uniknie-sledztwa,77016
3.html

--
animka

12. Data: 2017-09-08 11:29:51

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-07 o 16:36, Animka pisze:
> [...]
> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bazanty-wyp
uszczane-z-klatek-jan-szyszko-uniknie-sledztwa,77016

Gołąb też człowiek;-), i nie powinien być zabijany z powodu samej chęci
mordu. Swoją drogą, ciekawy przypadek z tego Sz. Ministrem to on mógłby
być co najwyżej - dewastacji środowiska.

13. Data: 2017-09-08 13:48:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Co tam minister jakiś.
PREZYDENT to jest ktoś!

http://www.rp.pl/artykul/492843-Komorowski---noc-mys
liwego-.html#ap-13

:->

14. Data: 2017-09-08 13:50:11

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-08 o 11:29, Trybun pisze:
> Gołąb też człowiek;-), i nie powinien być zabijany z powodu samej
> chęci mordu. Swoją drogą, ciekawy przypadek z tego Sz. Ministrem to on
> mógłby być co najwyżej - dewastacji środowiska.
Co Ty tam wiesz o golębiach. Tam gdzie Ty mieszkasz to ich nie ma i nie
srają Ci na balkon, nie podłażą pod nogi na przystankach itd.

--
animka

15. Data: 2017-09-08 17:27:17

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-08 o 13:48, i...@g...pl pisze:
> Co tam minister jakiś.
> PREZYDENT to jest ktoś!
>
> http://www.rp.pl/artykul/492843-Komorowski---noc-mys
liwego-.html#ap-13

> :->

odgrzewane 7-letnie mięso (nawet z dzika) jest do d..y.
A gdyby nawet, bycie myśliwym jest passe'? Hobby jak każde inne np
wędkarstwo muchowe. Czy filatelistom zabrania się lizania? Naturalnie
znaczków!!!
pozdr
Stefan

16. Data: 2017-09-08 17:34:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Czy filatelistom zabrania się lizania? Naturalnie znaczków!!!

Z tgo co wiem, polizanie znaczka zmniejsza jego wartość.
Po co więc by mieli to robić?

Jarek

--
Ostrożnie mijaj Kalisz.

17. Data: 2017-09-08 18:35:25

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-08 o 13:48, i...@g...pl pisze:
> [...]

E tam, podejrzewam że jaki prezydent taki i był/jest myśliwy. Z jego
strony zwierzakom raczej na pewno nic nie groziło. Chyba tylko
niekontrolowane napady śmiechu gdy zobaczyły p. Bronka z flintą w ręku..

18. Data: 2017-09-09 00:08:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Że niby Bronio - safanduła i pierdoładzieńdobry? Na ten obraz pracuje bardzo udanie
jak widać pi Twej opinii i nie tylko. Jednak kto naprawdę się kryje pod maską
głupkowatego niezguły... Na razie wiedzą to tylko zwierzęta, które zabił...
https://wpolityce.pl/m/polityka/241874-wsi-pro-civil
i-i-podejrzani-rosjanie-niebezpieczne-zwiazki-bronis
lawa-komorowskiego-sumlinski-opowiada-o-czarnych-kar
tach-w-zyciorysie-prezydenta-nasza-relacja-z-promocj
i-ksiazki

19. Data: 2017-09-09 09:46:07

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-09 o 00:08, i...@g...pl pisze:
> [...]
lawa-komorowskiego-sumlinski-opowiada-o-czarnych-kar
tach-w-zyciorysie-prezydenta-nasza-relacja-z-promocj

Ile książek Sumlińskiego sprzedano?
Ja mam lepszy przykład
Spróbuj kupic to
http://natemat.pl/213881,juz-wiadomo-ile-ksiazek-o-m
acierewiczu-sprzedal-piatek-cztery-drukarnie-pracuja
-dzien-i-noc
pozdr
Stefan

20. Data: 2017-09-09 13:11:08

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lawa-komorowskiego-sumlinski-opowiada-o-czarnych-kar
tach-w-zyciorysie-prezydenta-nasza-relacja-z-promocj

Tak, KTOŚ w świadomie i z pełną premedytacją chce Polakom wmówić że całe
nieszczęścia i zagrożenie po 89 roku w Polsce to za sprawą mitycznych
WSI czy takich safandułów jak Bronek. Straszą nas także jakimiś Ruskimi,
Niemcami czy Żydami, a tymczasem to ich samych powinniśmy się bać.
Rozkradli Kraj, zaprzedali obcym interesom a na okrągło trajkoczą o
jakichś mitycznych zagrożeniach. Oczywiście kolesie nigdy się sami z
tego nie rozliczą, jedyne na co ich stać to wzajemna promocja..

Nie dalej jak wczoraj usłyszałem coś czego nawet Goebbels nie wymyślił -
"obronę" polskiego pracownika w wykonaniu premier Szydło. Na czym ona
polega?, ano na tym że jak jakaś lwica broni niskich wynagrodzeń naszych
polskich "pracowników delegowanych".. To ma być nasz, naszych Polaków,
rzecznik i obrońca interesów...

Krążki kalmarów w cieście - jak?
Monsieur Cuisine - opinie
Dobija mnie reklama