Omega-3

61. Data: 2009-02-16 14:15:51

Temat: Re: Omega-3
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 16:31:03 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Nie lubisz smalcu z cebulą na chlebie? Taką surową jak i wysmażoną?
> Pychotka - gdy samemu zrobić.

To lubię i jem, boczuś pieczony także, ale nie smażę/dusze mięsa na smalcu,
lecz na oleju/oliwie. To duży postęp, jak dla mnie.

62. Data: 2009-02-16 14:23:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 10:19:58 +0100, Arek napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Moze niepotrzebnie wyzbylas sie smalcu bo do smazenia nadaje sie duzo lepiej
> niz kazdy olej czy oliwa.

Nie "uprawiam" długotrwałego smażenia, raczej podsmażam mięso i duszę,
rzadko obecnie robię typowe smażeniny. Natomiast z pewnych przyzwyczajeń
nie zrezygnuję nigdy, jak np. z tego, że faworki i pączki tylko na smalcu.

63. Data: 2009-02-16 14:58:35

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 15:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie "uprawiam" długotrwałego smażenia, raczej podsmażam mięso i duszę,
> rzadko obecnie robię typowe smażeniny. Natomiast z pewnych przyzwyczajeń
> nie zrezygnuję nigdy, jak np. z tego, że faworki i pączki tylko na smalcu.

E tam - masło (olej kokosowe), albo frytura (przepis u
Ćwierczakiewiczowej "365 Obiadów").

64. Data: 2009-02-16 17:12:29

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

ale nie smażę/dusze mięsa na smalcu,
> lecz na oleju/oliwie. To duży postęp, jak dla mnie.

Piszesz powaznie czy sobie zartujesz, przeciez jakiekolwiek podgrzewanie
oleju wszyscy potepiaja w czambul bez wzgledu na wyznawane "religie"
zywieniowe.
Olej czy oliwa sa zdrowe ale na zimno a najlepiej wogole nie w postaci
plynnej a zawarte i jedzone bezposrednio w ziarnach czy owocach.

--
Arek

65. Data: 2009-02-16 18:13:00

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Piszesz powaznie czy sobie zartujesz, przeciez jakiekolwiek podgrzewanie
> oleju wszyscy potepiaja w czambul bez wzgledu na wyznawane "religie"
> zywieniowe.

Czyli na czym należałoby piec i smażyć?

Feah

66. Data: 2009-02-16 18:14:04

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:
> Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czyli na czym należałoby piec i smażyć?

nie piec i nie smażyć?

--
Blog: http://blog.stalica.info

67. Data: 2009-02-16 18:28:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Stalica" napisał:

> nie piec i nie smażyć?

A najlepiej nie żyć wcale :>

--
Pozdrawiam - Aicha

68. Data: 2009-02-16 19:27:44

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....Natomiast z pewnych przyzwyczajeń
> nie zrezygnuję nigdy, jak np. z tego, że faworki i pączki tylko na smalcu.
Pysznie to smakuje,
ale np. rybę zdecydowanie łatwiej smażyć na oleju.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

69. Data: 2009-02-16 19:37:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 18:12:29 +0100, Arek napisał(a):

> [...]
>
> Piszesz powaznie czy sobie zartujesz, przeciez jakiekolwiek podgrzewanie
> oleju wszyscy potepiaja w czambul bez wzgledu na wyznawane "religie"

Nie wyznaję zadnych religii żywieniowych, może tylko taką, że jem to, co
lubię. A Włosi lubią oliwę, smażą na niej, duszą, robią sosy i na surowo
jedzą - i żyją. Używaniem oliwy w kuchni zaraziłam się od moich sąsiadów,
którzy wiele lat mieszkali we Włoszech i tamte nawyki kulinarne przywieźli
do nas - posmakowałam u nich tamtej kuchni i to przeważyło.

70. Data: 2009-02-16 19:38:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 19:13:00 +0100, Feahisim napisał(a):

> Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czyli na czym należałoby piec i smażyć?
>

> Feah

Przecież napisał, ze jeść ziarenka - bez smażenia, ałnaturel :-)))

OBIAD (BEZ ZUPY)...
KOMBUCHA
Szybkowar
Re: Hurrit vituttaa