On z miasta, ona ze wsi-malzenstwo?

11. Data: 2006-08-28 20:46:50

Temat: Re: On z miasta, ona ze wsi-malzenstwo?
Od: "piotrus.pan" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> Od momentu, gdy takie pytanie pada- to pewno nie.

Nie ma dymu bez ognia.....

pp

12. Data: 2006-08-28 22:14:51

Od: "PN" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niekompatybilności związane z pochodzeniem, wykształceniem etc. - i
> pojawiają się problemy, oskarżenia, kłótnie, żal.
>
> Z badań psych. wynika, że samo pochodzenie nie ma znaczenia, o ile obydwie
> osoby nie różnią się wykształceniem, poziomem intelektualnym, brakiem lub
> istnieniem naleciałości regionalnych w języku, którym się posługują,
> kulturą osobistą itp. cechami. To samo dotyczy rodzin tych osób, jeśli
> któraś z tych osób ma choćby umiarkowany kontakt z rodziną
> partnera/partnerki (nie ma wpływu, jeśli jest on nikły lub żaden).

... jakby wyksztalcenie mialo tu jakies znaczenie - no wybacz.... chyba to
jakas regulka z jakiegos podrecznika
a zycie? zawsze najbrutalniej weryfikuje takie stany rzeczy....
wg mnie to kwestia na zgola innych plaszczyznach ...
Dla jasnosci TYLKO czepiam sie wyksztalcenia!
A reszta? chyba sie zgodze....
Pozdrawiam TYCH WYKSZTALCONYCH, NIEWYKSZTALCONYCH, TYCH Z WA-WY i Z WIOSEK
QQryQ

Studia na wydziale psychologii UW.
[']
Re: Pokora? :)
Podziwiam ludzi takich jak...
psychologia wywierania wpływu, psychomanipulacja itp