On z miasta, ona ze wsi-malzenstwo?

1. Data: 2006-08-27 22:15:23

Temat: On z miasta, ona ze wsi-malzenstwo?
Od: "piotrus.pan" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy malzenstwo - on z duzego miasta, ona z malutkiego miasta/ze wsi ma sens?

pp

2. Data: 2006-08-27 22:44:59

Temat: Re: On z miasta, ona ze wsi-malzenstwo?
Od: "do_mi" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy malzenstwo - on z duzego miasta, ona z malutkiego miasta/ze wsi ma
> sens?

Milosc nie zna granic - jezeli sie naprawde kochaja,
to jakie to ma znacznie, kto gdzie mieszka?

3. Data: 2006-08-27 22:58:28

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

do_mi wrote:

> Milosc nie zna granic - jezeli sie naprawde kochaja,
> to jakie to ma znacznie, kto gdzie mieszka?

Niestety to przysłowie można między bajki włożyć. Prawdą jest tylko to, że
dwojgu zafascynowanym sobą ludziom na początku znajomości wydaje się, że to
nie ma znaczenia. Kiedy fascynacja osłabnie, ujawniają się
niekompatybilności związane z pochodzeniem, wykształceniem etc. - i
pojawiają się problemy, oskarżenia, kłótnie, żal.

Z badań psych. wynika, że samo pochodzenie nie ma znaczenia, o ile obydwie
osoby nie różnią się wykształceniem, poziomem intelektualnym, brakiem lub
istnieniem naleciałości regionalnych w języku, którym się posługują,
kulturą osobistą itp. cechami. To samo dotyczy rodzin tych osób, jeśli
któraś z tych osób ma choćby umiarkowany kontakt z rodziną
partnera/partnerki (nie ma wpływu, jeśli jest on nikły lub żaden).

--
Subscribe news:pl.sci.neuronauki

4. Data: 2006-08-28 07:07:44

Od: "piotrus.pan" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niekompatybilności związane z pochodzeniem, wykształceniem etc. - i
> pojawiają się problemy, oskarżenia, kłótnie, żal.

Czyli jest dokladnie tak jak wynika z moich obserwacji. Na poczatku jest dobrze
a potem z reguly zaczyna sie "jazda w dol":-(

pp

5. Data: 2006-08-28 07:44:17

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Aug 2006 09:07:44 +0200, piotrus.pan napisał(a):

> Czyli jest dokladnie tak jak wynika z moich obserwacji. Na poczatku jest dobrze
> a potem z reguly zaczyna sie "jazda w dol":-(

Jednym słowem najlepiej zakochiwać się "rozsądnie" ;)

P.S. Masz intrygujący nick - czyżby osobowość typu "Piotruś Pan" ze znanej
bajki?

--
Immon

6. Data: 2006-08-28 08:00:11

Od: "piotrus.pan" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jednym słowem najlepiej zakochiwać się "rozsądnie" ;)
Rozsadek niestety przychodzi z wiekiem.

> P.S. Masz intrygujący nick - czyżby osobowość typu "Piotruś Pan" ze znanej
> bajki?

Hmmm.....tak.

7. Data: 2006-08-28 09:13:59

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Aug 2006 10:00:11 +0200, piotrus.pan napisał(a):

> Rozsadek niestety przychodzi z wiekiem.

> Hmmm.....tak.

LOL - nie spodziewałem się, że będzie mi dane spotkać takie ciekawe
zjawisko :) Może masz jakiegoś bloga? Chętnie bym poczytał. Jeśli
przyznajesz się na forum do swojej nietypowej osobowości to zapewne ją w
sobie akceptujesz, czy może jednak starasz się zmienić?

--
Immon

8. Data: 2006-08-28 09:33:07

Od: "piotrus.pan" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyznajesz się na forum do swojej nietypowej osobowości to zapewne ją w
> sobie akceptujesz, czy może jednak starasz się zmienić?

Staram sie zmienic. Idzie ciezko ale idzie.

pp

9. Data: 2006-08-28 10:12:15

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Aug 2006 11:33:07 +0200, piotrus.pan napisał(a):

> Staram sie zmienic. Idzie ciezko ale idzie.

A może warto siebie polubić, wręcz pójść na całość i tylko maskować się
przed obcymi np. w pracy. Przed żoną takie maskowanie byłoby męczarnią, ale
zdarzają się też i "piotrusiolubne" :)

--
Immon

10. Data: 2006-08-28 13:38:49

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PP:
> Czy malzenstwo - on z duzego miasta, ona z malutkiego miasta/ze wsi ma sens?
>
> pp

Od momentu, gdy takie pytanie pada- to pewno nie.

Aska

Studia na wydziale psychologii UW.
[']
Re: Pokora? :)
Podziwiam ludzi takich jak...
psychologia wywierania wpływu, psychomanipulacja itp