Operacja zastawek a problemy ze snem [OT ?]

1. Data: 2002-01-17 15:00:25

Temat: Operacja zastawek a problemy ze snem [OT ?]
Od: "vllv" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Grupowiczow
Nazywam sie Rafal i przepraszam jesli ponizszy text jest Off Topic.
Czynie ta wiadomosc za namowa kolegi i po prosbie jego ojca,
ktory jest autorem ponizszego listu...

Prosze o pomoc w Cierpieniu

Mam 54 lat przeszedlem dwie operacje secra
wszczepienie zastawek udane operacje byly
przeprowadzone przez mego wybawce Profesora
Antoniego Dziadkowiaka.
Obecnie zapadlem na nieznana chorobe krwi
od kilkunastu miesiecy dusze sie i nie moge byc
w pozycji lezacej gdyz proba polozenia
sie zaczyna sie dusznoscia nie do zniesienia
te dusznosci i kompletna bezsennosc wyczerpaly
mnie juz do granic wytrzymalosci sen w pozycji
siedzacej od kilku miesiecy ale ten sen nie
trwa dluzej niz kilkadziesiat minut na dobe
to jest straszne jestem u kresu wytrzymalosci
psychicznej i fizycznej.
Prosze Pomozcie mi blagam ludzi dobrej woli
moze gdzies w swiecie bedzie ktos w stanie mi
pomoc cierpie i czekam na pomoc.

Z powazaniem
Boleslaw Palka
zam. Staw Piskorowy 11
37-403 Pysznica
woj. podkarpackie
Tel. (0-15)
642 17 99

Jeszcze raz przepraszam jesli wyslalem nie na ta liste co powinienem.

W imieniu swoim, kolegi oraz jego ojca
z gory Serdecznie Dziekuje za
jakakolwiek odpowiedz

--
Rafal
k...@p...onet.pl

2. Data: 2002-01-18 08:32:10

Temat: Re: Operacja zastawek a problemy ze snem [OT ?]
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jan 2002, vllv wrote:

> [...]
> w pozycji lezacej gdyz proba polozenia
> sie zaczyna sie dusznoscia nie do zniesienia
> te dusznosci i kompletna bezsennosc wyczerpaly

objawy sugeruja mozliwosc niewydolnosci lewej
komory serca. Zastawki moga pracowac jaknajbardziej
prawidlowo ale wada serca przez lata narobila wystarczajaco
duzo spustoszen, ze niewydolnosc serca utrzymuje sie nadal
i moze wymagac leczenia. Prosze sie zglosic do lekarza-kardiologa

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-01-20 21:44:57

Od: "JR" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problemy ze snem i pozycją leżącą wynikają z niewydolności krążenia. Warto
zastanowić się nad dobrym kardiologiem i większą dawką leków moczopędnych,
digoksyną.

Użytkownik "vllv" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tel. (0-15)
> 642 17 99
>
> Jeszcze raz przepraszam jesli wyslalem nie na ta liste co powinienem.

technologia przewyzsza checi czy cos innego?
Chemioterapia - szpiczak - pytanie do fachowcow (dlugie!)
Aborcja - szczegóły
Szukam grup dyskusyjnych: choroba Alzheimera, opieka nad chorymi
!!!!!!super promocje - sprzęt medyczny!!!!!!