Opuchniete powieki a nerki?

1. Data: 2004-10-13 08:35:11

Temat: Opuchniete powieki a nerki?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie: od pewnego czasu rano mam troche opuchniete powieki. Troche, rano
i od jakiegos miesiaca. Potem, w dzien to przechodzi. Co to moze byc?
Natrafilam tu jedynie na "moze to byc powazny problem z nerkami", a ja, tfu,
tfu nigdy niczego z nerkami nie mialam, ostatnio robilam tez ogolne badania
krwi i moczu i wykazalo "jedynie" anemie (skad to, to tez nie wiem - pozeram
owoce i warzywa, miecha tez nie unikam ;-))
A moze te ogolne wyniki to jaki pic? ..bo co wiadomosc, to takie
stwierdzenie: "ogolne badania nic nie wykazaly" :((
Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-10-14 19:46:15

Temat: Re: Opuchniete powieki a nerki?
Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A moze te ogolne wyniki to jaki pic? ..bo co wiadomosc, to takie
> stwierdzenie: "ogolne badania nic nie wykazaly" :((

Michał Tombak "Droga do zdrowia" cena ok 30zł

3. Data: 2004-10-16 14:41:46

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Michał Tombak "Droga do zdrowia" cena ok 30zł

bardzo ladnie, ale co ten Tombak pisze, bo , ehm, jak mam wahadelkiem ganiac
wokol wlasnej lepetyny, to...no wlasnie, XXI wiek, a konwencjonalna medycyna
nic???
A Tombaka nabede albo gdzies zdobede...

4. Data: 2004-10-16 20:03:07

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pzdr. michhallski
GG: 3824036
SQ1JGO

> [...]
ganiac
> wokol wlasnej lepetyny, to...no wlasnie, XXI wiek, a konwencjonalna

Zastój moczu w organizmie, niedrożne nerki m.in. Trzeba poczytać i samemu
zdiagnozować. Lekarze tylko proszki potrafia przepisywać na odczepnego.

5. Data: 2004-10-17 15:32:05

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:((((
brzmi przebrzydle, mama nadzieje, ze oprocz diagnozy opisany jest tez sposob
zaradzania takim przypadlosciom...
Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Zagazowane jelita:(((
Czy to jest to co myślę?
Lampa podczerwieni Infraphil [?]
czy ktos moze polecic dermatologa w toruniu ?
Ochrona przed chlorem