Orchidea

1. Data: 2003-03-14 12:23:52

Temat: Orchidea
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zapytanie dotyczace pielęgnacji orchideii w doniczce, szczególnie chodzi
mi o nawożenie. Nie mam pojecia kiedy to robić , i jakim środkiem by ten
kwiat znowu zakwitł. Poniewaz mam aż trzy sztuki takich doniczek z tymi
kwiatami to czekam na pomoc.

Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki!!!
Basia.

2. Data: 2003-03-14 12:53:44

Temat: Re: Orchidea
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi o nawożenie. Nie mam pojecia kiedy to robić , i jakim środkiem by ten
> kwiat znowu zakwitł. Poniewaz mam aż trzy sztuki takich doniczek z tymi

A co to Basiu jest? Poszukaj tutaj:
http://ciekawe-rosliny.artgabi.com.pl/?dz=storczyki>

Generalnie w okresie wzrostu nawożę co dwa tygodnie specjalnym
nawozem do storczyków. Nie podam dawek, bo są nawozy różnych firm.
Są też specjalne nawozy zimowe stymulujące kwitnienie i powodujące
lepsze wybarwienie kwiatów.
Dla wywołania ponownego kwitnienia najczęściej trzeba zmienić warunki
uprawy, ale póki nie wiem co masz, nic nie mogę podpowiedzieć.
A może należy wymienić podłoże? Teraz jest dobry czas.

Z pozdrowieniami, Maria

konkursy, spotkanie i takie tam
Litchi i ceratonia
osmanthus