Tulipany Zosi i Krzysia

1. Data: 2003-03-14 14:57:56

Temat: Tulipany Zosi i Krzysia
Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak zniosly zime Wasze nowowsadzone tulipany? Kiedy je bedzie mozna
podziwiac?
Gabi

2. Data: 2003-03-14 16:18:27

Temat: Re: Tulipany Zosi i Krzysia
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabi,
u nas jeszcze zima na całego. W cieplejszych miescach krokusy
kiełki wysatwiły, a tulipany na razie nic.
Jak się ociepli (na razie śnieg pada) to dam znać co i jak
przeżyło.
Oczywiście zaproszenie do oglądania jest aktualne!
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

3. Data: 2003-03-14 17:09:03

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w > Oczywiście
zaproszenie do oglądania jest aktualne!
> Pozdrawiam serdecznie,
> Krzysztof

Dziękuję bardzo. Dołożę starań aby obejrzeć Wasze cuda, bo życzę im i Wam
aby przetrwały. W Łagiszy jest jedno zaciszne nasłoniecznione miejsce, w
którym moje widać było na centymetr. Ale to te najbardziej pospolite -
czerwone.
Gabi

4. Data: 2003-03-17 16:33:11

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwone.
> Gabi
>
> Moje tulipany,szczególnie te pod południową ścianą domu
mają już 7cm.Inne są mniejsze.Niektóre odmiany jeszcze śpią.

Pozdrawiam Anastazy

Orchidea
konkursy, spotkanie i takie tam
Litchi i ceratonia