Oriflame - co Wy na to?

1. Data: 2005-02-08 17:31:20

Temat: Oriflame - co Wy na to?
Od: "Aśka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sądzicie o kosmetykach Oriflame? - bo o Avon mam zdanie :). Tylko
szczerze. Wiem, że jest tutaj trochę konsultantek tej firmy i pewnie będą
jej broniły jak niepodległości, ale proszę tylko o szczere opinie. I tak się
przekonam jak już kupię.

1. Data: 2005-02-08 18:47:11

Temat: Re: Oriflame - co Wy na to?
Od: "K P" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aśka <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> jej broniły jak niepodległości, ale proszę tylko o szczere opinie. I tak

Sorki, że nie odpowadam na pytanie - nie wiem. Mam prośbę - podziel się swoim
zdaniem o AVON jak jest poparte doświadczeniem.... Wiadomo kosmetyk
kosmetykowu nie równy ale tak najogólniej.... Pozdrawiam...

1. Data: 2005-02-08 19:11:38

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aśka" napisał w wiadomości ...
> [...]
> jej broniły jak niepodległości, ale proszę tylko o szczere opinie. I tak
Ja co prawda jestem w Oriflame, ale nie jestem fanatyczką, która będzie
bronić ich kosmetyków za wszelką cenę ;-) Powiem tak - niektóre ich
kosmetyki/akcesoria zupełnie mi nie odpowiadają i moim zdaniem jest to
strata pieniędzy, ale są też takie, których nie zamieniłabym na nic innego i
nawet nie patrzę w sklepach na półki z podobnymi :-)

Pozdrawiam - L.

1. Data: 2005-02-08 19:11:54

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Aśka" wrote:

> [...]
> jej broniły jak niepodległości, ale proszę tylko o szczere opinie. I tak się

Lakiery sa dobre (wlasnie dostalam porcje i mam sliczny kolorek Iced
Coffee na paznokciach). I blyszczyki, i puder brazujacy. Wiecej nie
uzywalam...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-08 19:34:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aśka, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> jej broniły jak niepodległości, ale proszę tylko o szczere opinie. I tak

Uściślij, dziewczyno, proszę Cię. Bardziej chodzi Ci o maskary czy kremy do
stóp? To tak jakbyś zapytała, co sądzę o L'Oreal, bo o Max Factorze Ty już
masz wyrobione zdanie. I ja bym Ci opisała balsamy, a Tobie by chodziło o
sztuczne rzęsy. Konkrety poproszę :) Seria serii nierówna, kosmetyk
kosmetykowi także.
A w skrócie: obie mają produkty fajne i badziewie.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-08 19:58:33

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cuasur$gq5$1@achot.icm.edu.pl,
niejaki(a): Aśka z adresu <a...@i...pl> napisał(a):

> Co sądzicie o kosmetykach Oriflame?

Mają produkty, które mi odpowiadają bardzo i taki które są koszmarne....
Uwielbiam ich podkład Giordani Gold, jest bardzo lekki i prawie niewidoczny
na twarzy...ale to akurat moim zdaniem jego zaleta, a dodatkowo sprawia, że
twarz staje się aksamitna w dotyku.
Pod ten podkład idealnie sprawdza się, jak już tu kiedyś pisałam,
Vitamin E Cream... choć sam w sobie ten krem nie jest jakiś powalający,
muszę go używać z innym mocno nawilżającym na noc i nie zapominać robić
sobie dość często maseczki nawilżające, bo ten krem jest bardzo prosty i
dość ubogi w składniki...ale przynajmniej nie ma praktycznie żadnego
zapachu, co mi się podoba. Maseczki nawilżającej z serii Swedish Care bym
nie polecała, lepi się na twarzy aż wyschnie i tyle.
Krem pod oczy za tłusty, nic nie robi z tego co obiecują i na dodatek
lekko podrażnia moje oczy.
Uwielbiam błyszczyk smakowy Visions, smaczny i ładnie pachnący...choć w
niepraktycznej tubce, muszę go nakładać palcem. Pomadki są tragiczne i
niewarte swojej ceny.
Z serii Visions mam też korektor w sztyfcie, jest koszmarny, wcale nie
kryje i momentalnie się sciera i zbiera w załamaniach skóry...brrr.
Niezadowolona byłam też z tuszu do rzęs tej firmy - notorycznie mi się
rozmazywał.
Cienie do oczu bez rewelacji, ale ujdą w tłoku, tak samo puder sypki.
Ostatni mój nabytek to krem do rąk z jedwabiem, hmm...co prawda ostatnie
mrozy bardzo wysuszyły moją skórę...ale krem ten nakładany kilka razy
dziennie nie przynosi ulgi na dłużej i non stop mam wrażenie ściągniętej
skóry.
To tyle moich wrażeń. :-)

1. Data: 2005-02-08 20:09:04

Od: "kruszynka" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sobie chwalę miodowy krem do rąk, nic nie nawilża i nie pielęgnuje jak
on.
Seria Vision jest kompletnym nieporozumieniem, nawet za darmo bym nie wzięła
nic z niej.
Całkiem przyjemne są pomadki z serii Hydra Comfort i lakiery do klasycznego
manicure.

1. Data: 2005-02-08 20:14:21

Od: "Aśka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K P" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zdaniem o AVON jak jest poparte doświadczeniem.... Wiadomo kosmetyk
> kosmetykowu nie równy ale tak najogólniej.... Pozdrawiam...

Wiesz, tak jak dziewczyny piszą ... są kosmetyki badziewne i takie które są
ok. Nie zachwycają mnie osobiście. Jdyny produkt, który mi odpowiadał to był
krem rozjaśniający pod oczy. Bardzo fajny.
Aha i zapachy też mają ciekawe.
Reszta... zwykłe kosmetyki. Ładnie pachną i tyle.

1. Data: 2005-02-09 09:04:31

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z godnych polecenia podam: wspomniany tu już podkład Giordani Gold!!!,
korektor pod oczy (najlepszy z wszystkich jakie do tej pory miałam - a było
ich sporo), krem pod oczy przeciw opuchliźnie, nawilżajacy 24-godzinny, i
świetny szampon normalizujący Balance Shampoo, dla dojrzalszych osobników
znakomita jest seria Royal Velvet (podobno ma być unowocześniana, mam
nadzieję że jej nie zepsują - tu może Lukrecja coś więcej powie), a
egzemplarze młodsze w mojej rodzinie chwalą sobie serię dla cery
trądzikowej.
Co mnie męczy, to to że nie ma w katalogach możliwości sprawdzenia zapachów.
Avon sobie poradził to może doczekamy się też u Oriflame.
pozdrawiam
Jola

1. Data: 2005-02-19 12:56:27

Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo lubię te kosmetyki. Co prawda nie uzywam wszystkich jak leci, ale mam
swoje ulubione. seria miodowa, seria z jedwabiem, konturówki do ust, tusze,
korektor pod oczy CBO, i zele pod prysznic :)
Feria kolorów i zapachów :)

Kraków - gdzie kolorowe focusy??
Gorzów, Zielona Góra - jest ktoś?
Nie cierpię kobiet z wąsami!!! Jak można tak po ulicy chodzić?!
Simone Perele
Yves Rocher, krem na dzien i na noc Auto-Defense - nie chwale