Osobowość "bierno-zależna"??

1. Data: 2002-09-19 18:51:48

Temat: Osobowość "bierno-zależna"??
Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Dziś na WP przeczytałem, IMHO bulwersującą, wiadomość o uniewinnieniu
matki, która zleciła zabójstwo swojego czteroletniego synka... Cała
informacja jest pod adresem
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=297333&ka
t=1342
Tam są też linki do poprzednich informacji w tej sprawie. A tak dla
przypomnienia - mamusi nie podobało się to, że ma synka, więc - chcąc się go
pozbyć - zleciła dwóm mężczyzną (ci dostali 25 i 15 lat) zabójstwo. Oni
wykonali robotę wrzucając chłopczyka do Wisły. Że ich bym na dożywocie
wpakował, to inna sprawa, ale mamuśkę, która zleca zabójstwo synka
uniewinnić??

Ale o co idzie?? Ano o to, że sąd w uzasadnieniu podał, że oskarżona ma
osobowość bierno-zależną i że jest to okoliczność łagodząca!! I tu się
pytam - czy ktoś o czymś takim słyszał i co to jest za typ osobowości?? Bo
po tym jak wymyślili "pomroczność jasną" to się wszystkiego po nich
spodziewam...

Pozdrawiam

Konop

1. Data: 2002-09-19 21:25:38

Temat: Odp: Osobowość "bierno-zależna"??
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konop <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amd6cm$ag5$...@n...onet.pl...

> [...]
> pytam - czy ktoś o czymś takim słyszał i co to jest za typ osobowości?? Bo
> po tym jak wymyślili "pomroczność jasną" to się wszystkiego po nich

Istnieje osobowosc bierno-zalezna. To nie wymysl dziennikarzy. Ale nie moge
znalezc notatek swych wiec nic wiecej nie napisze niestety bo pamiec zawodna
mam... :)))

Pozdr.
ParwdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2002-09-20 06:26:15

Temat: Re: Osobowość "bierno-zależna"??
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

slyszalam o osobowosci zaleznej, ale nie o bierno-zaleznej, a moze tak sie
tlumaczy na polski dependent perosnality?
vs
http://www.behavenet.com/capsules/disorders/dependen
tpd.htm

--
Na wrzosowiskach podziwiam motyla.
Nocami karmie nietoperze.

1. Data: 2002-09-20 08:17:22

Temat: Re: Osobowość
Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konop <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ale o co idzie?? Ano o to, że sąd w uzasadnieniu podał, że oskarżona ma
> osobowość bierno-zależną i że jest to okoliczność łagodząca!!

Rozumując w ten sposób należałoby skazywac wyłącznie ludzi o doskonałych
osobowościach.

Z drugiej jednak strony media są całkowicie niewiarygodne w przekazywaniu
takich informacji. Matka nie została uniewinniona tylko sprawa będzie
ponownie rozpoznawana, gdyż sąd drugiej instancji uważa że sąd pierwszej
instancji nie uwzględnił wszystkich okoliczności, osobowość bierno-zależna
jest przykładem tych nie uwzględnionych okoliczności. Nie oznacza to że matka
nie zostanie ponownie skazana.

Jak zwykle problem;-)
Dla Alla - Oblawa III
NLP