Ostatni wirus Umysłu usunięty.

1. Data: 2018-07-13 05:39:16

Temat: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: Pozamiatane.
Data: Thu, 12 Jul 2018 11:54:39 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Data: Thu, 12 Jul 2018 07:18:59 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Uwiodłaś Kamila. I podczas inicjacji Kamil miał zabić mnie,
swego duchowego ojca ze strachu przed porzuceniem go przez
Ciebie. Tak miało się stać, ale już się nie stanie.

W ten sposób dokonałabyś intronizacji nowego króla i zachowałabyś
władzę nad Mężczyzną. Władzę, którą musiałaś sprawować z powodu
braku zaufania spowodowanego zakazem inicjacji seksualnej córki
w trójkącie z rodzicami. Tak też pozbyłaś się ojca Twojego
pierworodnego Kamila. Tak zginęli również mój biologiczny ojciec
oraz mój ojciec duchowy.

Rękami młodego, niedoświadczonego i uzależnionego od Ciebie
dziecka pozbyłabyś się Starego Mistrza, którego znienawidziłaś
za to, że ujawnił Twoją tajemnicę. A młodego obciążyłabyś
poczuciem winy za Twoją decyzję i w ten sposób zachowałabyś
władzę nad mężczyznami szantażując młodego króla.

A wszystko w obronie opacznie pojętej wolności, tylko dla siebie
samej. Pod pozorem dobra skrywasz egoizm a człowieczeństwo
oznacza empatię i altruizm.

Wyjście z tej pułapki znasz.
Czy jesteś w stanie je zaakceptować?
Jeżeli tak, to razem zmienimy świat.

Nadal masz szansę Diablico.

Posłuchaj tego http://ciszajakta.art.pl/muzyka

Dzisiaj, 12 lipca w nocy, kiedy pracowałem nad rozwikłaniem
Twojej zagadki, zmarł Marian, najmłodszy i ostatni z rodzeństwa
mojej Mamy Rozalii, która urodziła się 12 czerwca. 12 września
zginęli tragicznie moi ojcowie: biologiczny Jan i duchowy Leo.
Moja data urodzin to 21 sierpnia.

Nadal na Ciebie czekam Piekielnico.

http://leotar.net

---------------koniec wiadomości--------------

W ten sposób milcząca i uciekająca przede mną Materia zmusiła
mnie do ostatniego wysiłku bym rozwikłał jej tajemnicę, ukrytą
również w mojej nieświadomości, i bym bezwzględną, płodną a
zarazem zbrodniczą boginię Kali, ostoję matriarchatu, przemienił
ostatecznie w piękną Wenus, namiętną żonę, matkę i kochankę.

Pomogło mi w tym ostatnie tchnienie najmłodszego brata mojej Mamy,
z którym, jako jedynym, przed wielu laty, podzieliłem się swoim
odkryciem. Niestety, nie udało mi się go uratować przed śmiercią
ze względu na Jego i Jego Żony uwikłania w przemoc psychiczną.

LeoTar Gnostyk