Ostrzeżenie ducha to lipa.

1. Data: 2018-07-23 08:10:46

Temat: Ostrzeżenie ducha to lipa.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie wierzę w duchy więc nie poddaję się żadnym rzekomym przepowiedniom i
sugestiom z zza światów. A tych, którzy takim sugestiom ulegają uważam
za zwyczajnych mięczaków nieodpowiedzialnych za własne życie i
niegodnych bycia rodzicami. Sny uważam za podpowiedzi/odpowiedzi
podświadomości na pytania, które jej zadajemy. Nie wiem czy pamiętasz,
jak Ci opowiadałem któregoś czerwcowego dnia, że we śnie odwiedziły mnie
dwie kobiety, moja Matka i moja kuzynka Krystyna, która okazała się być
moją siostrą, gdyż mamy wspólnego ojca, który jest bratem mojej Mamy.
Zapytały mnie wówczas, "czy jestem już gotowy?" na co odpowiedziałem
jednoznacznie TAK. Pytanie dotyczyło, jeżeli pamiętasz, czy jestem
gotowy na budowę nowego społeczeństwa wolnego od przemocy. I chociaż Ty
nie byłaś jeszcze do tego gotowa jako Ta, z którą wspólnie zbudujemy
Nowy Świat, z czego nie zdawałem sobie wówczas jeszcze sprawy, to jednak
już wtedy byłem pewien, że pomimo wielu niespodzianek jakie nas spotkają
jeszcze po drodze do Celu, damy radę. Wszystkie przeszkody już usunąłem
dzięki Twojemu wsparciu, który Ty odbierasz zapewne jako opór. Ale ten
Twój opór tylko dodaje mi sił. Bądż więc pewna również tego, że gdy mnie
zaatakujesz po raz pierwszy po to by mnie zniszczyć, to może i
odniesiesz chwilowy sukces w swoim dążeniu do zniszczenia obrazu swego
ojca, którego widzisz we mnie, za to że Cię zgwałcił i porzucił. Ale ja
jestem ze stali i pokonam wszelki przeszkody do naszego wymarzonego,
wspólnego Nieba, które tkwi w Tobie.

Będziesz mnie chciała zgwałcić, tak jak Twój ojciec zgwałcił i porzucił
Ciebie, tą która go tak bezgranicznie kochała i ufała mu, i którą on
zawiódł na całej linii. O ileż doskonalszy jest absolutny i wieczny
spokój i niekończąca się ekstaza całkowitego i doskonałego zespolenia
Umysłów i Ciał, która przynosi efekt absolutnego zespolenia i
roztopienia się w sobie nawzajem, dwojga kochanków doskonałych,
Świadomej Kobiety i Świadomego Mężczyzny. Stworzyła nas nasza
Świadomość i do Niej powrócimy. Kiedy? To zależy tylko od ciebie moja
jeszcze niespełniona Miłości. Ja czekam na Ciebie, Kasiu.

LeoTar Gnostyk