RWE donosi z Wegier i Szwecji

1. Data: 2018-07-20 22:03:18

Temat: RWE donosi z Wegier i Szwecji
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Węgierskie kobiety są bardziej prawdopodobne, aby ożenić niż ich
zachodni odpowiednicy europejskich, znacznie też poślubienie w młodszym
wieku, aby zwiększyć szanse na płodność.

Rządowe strategie , takie jak ulgi podatkowe dla rodzin z dziećmi i
dotacji dla rodzin kupujących domy, wyraźnie zachęcał wzrost rodziny,
ale widać, że ,,kultura prorodzinna" dominującą Węgry są obecnie większe
znaczenie.

Premier Viktor Orban stało się jasne, że problem spadku populacji
zostaną usunięte tylko przez większych rodzin i wzrostu dzietności,
zwalniających masowej imigracji jako alternatywę.

Z Orban twierdząc, że liberalne demokracje nie powiodło się ,,aby
wzmocnić rodziny", że zobowiązał się do zapewnienia, Węgry ,,jest w
stanie utrzymać swój poziom zaludnienia".<

https://voiceofeurope.com/2018/07/hungarian-fertilit
y-rates-boom-thanks-to-family-culture-in-hungary/

Poza tym:

>Obecnie około 60 pożarów lasów są niszcząc Szwecji i ryzyko kolejnych
pożarów lasów jest ,,bardzo wysoki", szwedzka Agencja warunkowe Cywilnego
mówi (MSB) mówi. To nawet poprosił o pomoc z UE, szwedzki wylot
aktualności Fria Tider raportów.<

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2018-07-20 23:29:25

Temat: Re: RWE donosi z Wegier i Szwecji
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-20 22:03, silvio balconetti wrote:
> [...]
> pożarów lasów jest ,,bardzo wysoki", szwedzka Agencja warunkowe Cywilnego
> mówi (MSB) mówi. To nawet poprosił o pomoc z UE, szwedzki wylot

Burowie sie osiadla i bedzie przyrost.

https://sioe.pl/biali-farmerzy-z-rpa-szukaja-mozliwo
sci-osiedlenia-sie-na-wegrzech-delegacja-afrykanerow
-zostala-przyjeta-przez-laszlo-toroczkaia/

http://dzienniknarodowy.pl/afrykanerzy-badaja-mozliw
osc-osiedlenia-sie-wegrzech-przyjal-lider-nacjonalis
tycznej-partii/

https://nczas.com/2018/07/16/wegrzy-chca-przyjac-far
merow-uchodzcow-z-poludniowej-afryki-a-rzad-pis-tylk
o-sciaga-imigrantow-z-azji/

3. Data: 2018-07-21 00:22:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
sci-osiedlenia-sie-na-wegrzech-delegacja-afrykanerow
-zostala-przyjeta-przez-laszlo-toroczkaia/

Spoko, sama znam jednego Bura (powinowaty - ożenił się z Polką z rodziny
przed 15 laty), co właśnie grunty i zamek do remontu kupuje i rodzinę
ściąga do Polski - w RPA to już nie życie pod ochroną strzelców wyborowych
wokoł posiadłości...
--
XL

4. Data: 2018-07-23 14:17:17

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed 15 laty), co właśnie grunty i zamek do remontu kupuje i rodzinę
> ściąga do Polski - w RPA to już nie życie pod ochroną strzelców wyborowych

Gated communities to rzeczywistosc wielu duzych miast Ameryki
Lacinskiej, Afryki i USA. W jesieni przysle nowe fotki jak tam przezyje. ;-)
Na razie
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/22228501636/i
n/album-72157659915077416/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/21621842774/i
n/album-72157657647244873/
--
saluto
Silvio Balconetti

Boże, nie mogę przestać myśleć o seksie!
Kolejna próba zlikwidowania mnie.
Zbadaj swoją kondycję psychiczną.
Wieki ciemne w Europie, a tymczasem w Chinach 1031-1095...
Niewolnictwo odchodzi w niepamięć Historii.