podział Polski

1. Data: 2018-07-21 15:25:43

Temat: podział Polski
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Hm!
Może byłoby dobrze gdyby doszło do podziału Polski.
Niech te 17% "twardego elektoratu" oddzieli się terytorialnie od reszty kraju.
W ramach podziału mogliby otrzymać circa 17% terytorium Polski - proporcjonalnie.
Niech zabiorą z sobą ojca dyrektora, bredzących hierarchów, dyspozycyjny parlament,
wraz z karykaturą sądownictwa.
Niech budują tam koszmary-kościoły, i gargamele-pomniki.
Niech walczą tam z aborcją, ze szczepieniami.
Niech ustanowią sobie 250 dni świąt kościelnych.
Niech zamkną wszelki handel w czasie obchodów tychże dni wolnych od pracy.
Niech ustanowią sobie konstytucyjnie że każdy z "wolaków" otrzyma z budżetu tyle kasy
ile potrzebuje, a nawet więcej.
Co tam że na dziecko?
A bezdzietni?
Albo jeszcze na psa i kota...
,,Wolakom" nie jest potrzebna wolność i demokracja.
Oni nawet nie potrzebują pracy.
Oni chcą tylko pieniędzy!

A reszta obywateli pozostanie w Kraju wolnym od tych w/w dobrodziejstw.
W Kraju, w którym ceni się wartości liberalno-demokratyczne.
W Kraju, w którym szanuje się Konstytucję i Prawo.
W kraju szanującym standardy polityki międzynarodowej, a zwłaszcza zawarte
porozumienia międzynarodowe i sojusze.
W kraju wolnym wolnych ludzi!

2. Data: 2018-07-27 14:40:36

Temat: Re: podział Polski
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-21 15:25, k...@g...pl wrote:
> [...]
> W Kraju, w którym szanuje się Konstytucję i Prawo.
> W kraju szanującym standardy polityki międzynarodowej, a zwłaszcza zawarte

Takie próby były już robione nie raz i zawsze kończyło sie tym, że ci,
którzy potrafiali robić coś użytecznego, uciekali z tamtąd, jako pierwsi
a na miejscu zostawali lewacy z długami. Dlatego wymyślono gułag.

https://www.youtube.com/watch?v=2BNUnCJblvE&feature=
youtu.be&t=543

Dla ciekawych Świata - całośc: 1/3, 2/3, 3/3.
https://www.youtube.com/watch?v=gRda4aC9Jf8

3. Data: 2018-07-28 11:46:50

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

sorki, ale ,,stamtąd" nie ,,z tamtąd"

Ogólnie rzecz ujmując, to większego znaczenia nie ma to
czy publiczne pieniądze trwoni lewica czy prawica.
Z większą moją sympatią dla lewicy, bo ta buduje szkoły i szpitale...
a prawica daje kasę ojcu dyrektorowi, utrzymuje kler w Polsce.
Albo pozwala na marnotrawstwo publicznych pieniędzy
sekcie smoleńskiej ze świętym Antonim na czele!

4. Data: 2018-07-28 19:10:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-28 11:46, k...@g...pl wrote:

> [...]

> Albo pozwala na marnotrawstwo publicznych pieniędzy
> sekcie smoleńskiej ze świętym Antonim na czele!

Amen!

5. Data: 2018-07-29 12:44:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-21 o 15:25, k...@g...pl pisze:
> [...]
> W Kraju, w którym szanuje się Konstytucję i Prawo.
> W kraju szanującym standardy polityki międzynarodowej, a zwłaszcza zawarte

Zamiast propagowania kradzieży i rozbioru Państwa proponuję demokrację -
przy wyborach możliwość oddawanie głosu na "NIE". Proste i już zero
watażków z paro procentowym poparciem którzy powołują się  na to że
zostali wybrani przez "naród", a tym samym mogą robić co chcą.

6. Data: 2018-07-29 14:27:04

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:
> [...]
> W ramach podziału mogliby otrzymać circa 17% terytorium Polski - proporcjonalnie.

Dlaczego z automatu przypisujesz pozostałe 83% jako "twoi",
50% (którzy lachę kładą na wybory) jest to obojętne i oni nie chcą aby przypisywać
ich do kogokolwiek.

7. Data: 2018-07-29 14:39:02

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:

> W Kraju, w którym ceni się wartości liberalno-demokratyczne.

Niezupełnie, ty proponujesz liberalizm ale bez żadnej odpowiedzialności.
Za twojego liberalizmu po prostu wyjebano zbyt dużo ludzi.

> W Kraju, w którym szanuje się Konstytucję i Prawo.

Srucja.
Art. 15.
...zadań publicznych określa ustawa.
art.28
... barw i hymnu określa ustawa.
art.34
obywatelstwa polskiego określa ustawa.
art.228
... nadzwyczajnych, określa ustawa.

> W kraju wolnym wolnych ludzi!

cyt.
Nawiasem mówiąc, na tym Marszu Wolności pojawił się pan Andrzej Rzepliński, który nie
rozstaje się z konstytucją nawet gdy chodzi za potrzebą i też wyraził tęsknotę do
,,wolności" Ciekawe, że za komuny, jako działacz Polskiej Zjednoczonej Partii
Robotniczej, w której na Uniwersytecie Warszawskim był nawet II sekretarzem, jakoś do
wolności nie tęsknił i stęsknił się za nią dopiero teraz, kiedy stracił alimenty.
http://www.michalkiewicz.pl/

8. Data: 2018-07-29 20:52:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> [...]
> Uniwersytecie Warszawskim był nawet II sekretarzem, jakoś do wolności nie
> tęsknił i stęsknił się za nią dopiero teraz, kiedy stracił alimenty.

LOL

--
XL

9. Data: 2018-08-07 21:12:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-28 o 11:46, k...@g...pl pisze:
> [...]
> Albo pozwala na marnotrawstwo publicznych pieniędzy
> sekcie smoleńskiej ze świętym Antonim na czele!

To wszystko prawda.
Ale dlaczego partię, która rozdaje pieniądze na 500+ nazywasz prawicą?
Przecież redystrybucja od bogatych do biednych to raczej szlagier
lewicowy niż prawicowy. Nie wspominając o przejmowaniu sądów, itp. Co
jak co, ale to właśnie prawica miała większy szacunek do prawa niż
bolszewicy i komuniści. Pis nie ma nic wspólnego z prawicą, to zwykła
mieszanka kato-bolszewicka.
To w dużym skrócie, bo lewica ma niewątpliwe zasługi dla świata, praw
kobiet, praw pracowniczych itp., właśnie dzięki złamaniu sztywnych praw
prawicowo-konserwatywnych. Świat nie jest taki czarno biały jak się
pislamistom wydaje.

Chcę przez to powiedzieć, że pojęcia "lewica" i "prawica" dzisiaj są
nadużywane i przestały mieć znaczenie w swoim tradycyjnym sensie.
Nie chce mi się bardziej wnikać szczegóły, bo inteligentni ludzie wiedzą
o czym piszę, a grupowi pislamiści i ONRowcy i tak nie zrozumieją.

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2018-08-07 21:15:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-29 o 14:39, f...@g...com pisze:

> [...]
,,wolności" Ciekawe, że za komuny, jako działacz Polskiej Zjednoczonej Partii

Nie zapominajmy o panu Piotrowiczu. Obrońcy wolności.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

RWE donosi z Wegier i Szwecji
Boże, nie mogę przestać myśleć o seksie!
Kolejna próba zlikwidowania mnie.
Zbadaj swoją kondycję psychiczną.
Wieki ciemne w Europie, a tymczasem w Chinach 1031-1095...