podział Polski

11. Data: 2018-08-08 14:57:07

Temat: Re: podział Polski
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 21:12:22 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> mieszanka kato-bolszewicka.
> To w dużym skrócie, bo lewica ma niewątpliwe zasługi dla świata, praw
> kobiet, praw pracowniczych itp., właśnie dzięki złamaniu sztywnych praw
> prawicowo-konserwatywnych. Świat nie jest taki czarno biały jak się
> pislamistom wydaje.
>
> Chcę przez to powiedzieć, że pojęcia "lewica" i "prawica" dzisiaj są
> nadużywane i przestały mieć znaczenie w swoim tradycyjnym sensie.
> Nie chce mi się bardziej wnikać szczegóły, bo inteligentni ludzie wiedzą
> o czym piszę, a grupowi pislamiści i ONRowcy i tak nie zrozumieją.

Z całym szacunkiem, ale sami nazywają się "Zjednoczoną Prawicą".
A że to jest czystej krwi bolszewizm to sprawa oczywista.
Zgadzam się że bez osiągnięć stricte lewicowych,
bylibyśmy w rozwoju społecznym gdzieś na poziomie "El'Escobar"!
Wystarczy posłuchać bredzenia prezesa, i szefa rządu.
Skrzyżowanie wczesnego Gomółki z późnym Gierkiem...

Niedawno jechałem autobusem miejskim, w lubelskim.
I właśnie wsiadł elektorat PiS-u w osobach czterech wyrostków.
Zachowywali się agresywnie. Kopali w siedzenia, na których siedziały kobiety.
Znudzeni wysiedli na najbliższym przystanku. Na szczęście!
Ale żeby odreagować zgięli tabliczkę oznaczającą przystanek.
Psioki nie wiedzą że zbudzili demony. Co może się obrócić przeciw nim,
jak skończy się "kasa".

12. Data: 2018-08-08 17:25:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-08 o 14:57, k...@g...pl pisze:

> Z całym szacunkiem, ale sami nazywają się "Zjednoczoną Prawicą".

Sami siebie to oni mogą nazywać jak chcą, rzeczywistości to nie zmieni.
Oni by bardzo chcieli być prawicą, więc tak się nazywają.
Inna sprawa, że oni nie rozumieją pojęć, których używają.

> A że to jest czystej krwi bolszewizm to sprawa oczywista.

To tak samo jak z faszystami podczas marszów. Idą z transparentami z
hasłami faszystowskimi, wznoszą okrzyki faszystowskie i strasznie się
oburzają, że inni nazywają ich faszystami.
Trolle internetowe to samo. Wrzucają faszystowskie teksty i nadziwić się
nie mogą, że ktoś ich od faszystów wyzywa. wrzucają rasistowskie teksty
i dziwią się, że się ich nazywa rasistami, itd.
Zwyczajnie niedouczone debile.

> [...]
> Ale żeby odreagować zgięli tabliczkę oznaczającą przystanek.
> Psioki nie wiedzą że zbudzili demony. Co może się obrócić przeciw nim,

Jeszcze jakoś tam, z trudem, zrozumiałbym anarchistę, który rozwala
siedzenia w autobusie albo znak drogowy (znaczy się, zrozumiałbym, że to
jego ideologia jakoś tam uzasadnia, a nie że zrozumiałbym głupotę), ale
"patriotyczna" młodzież? Patriota swoje własne, polskie siedzenia i
polskie znaki rozpierdala? Debile po prostu.

Pozdrawiam
Piotr

RWE donosi z Wegier i Szwecji
Boże, nie mogę przestać myśleć o seksie!
Kolejna próba zlikwidowania mnie.
Zbadaj swoją kondycję psychiczną.
Wieki ciemne w Europie, a tymczasem w Chinach 1031-1095...