Oswietlenie nad szafki

1. Data: 2002-08-01 12:59:32

Temat: Oswietlenie nad szafki
Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam takie male pytanko: czy moze wiecie lub macie sugestie gdzie kupic fajne
oswietlenie nad szafki do kuchni w Warszawie?

Ostatnio bylem na Nowolipkach i tam namierzyłem takie fajne kulki na
wysiegnikach i fajnie by bylo gdyby nie to ze zwykle stalowe kosztuja ~400
zl za 6 sztuk, natomiast tzw satynowe ktore duzo lepiej by mi przypasowaly i
sa sprowadzane na zamowienie kosztuja 800 zl za 6 sztuk (cena za komplet z
transformatorkiem) Odnosze dziwne wrazenie ze jest jakis przekret..... 2x
wiecej za satynowe to przesada....

Z gory dzieki za informacje.
Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-08-01 13:11:57

Temat: Re: Oswietlenie nad szafki
Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chmiell" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
: Witam,
:
[...]

Jeśli masz dwie sprawne ręce, głowę na karku i trochę czasu, to
polecam sklep znajdujący się w parterowym pawilonie na Racławickiej, w
miejscu, gdzie schodzi się ona z Bałuckiego. Jest tam pełno różnego
rodzaju elementów do wykańczania wnętrz, w tym halogeników, oprawek
itp. Może podjedź, obejrzyj, a nuż się coś nada. Acha, i ceny
umiarkowane - lampkę, która w innym sklepie kosztowała 80zł, tam
skompletowałem za niecałe 40.

Yann

1. Data: 2002-08-01 13:22:55

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp. Może podjedź, obejrzyj, a nuż się coś nada. Acha, i ceny
> umiarkowane - lampkę, która w innym sklepie kosztowała 80zł, tam

M in. o cos takiego mi chodzilo, super...... a co do sprawnosci - jeszcze
sobie radze i nawet wszystkie palce posiadam

Dzieki,
Chmiell

1. Data: 2002-08-03 09:26:23

Od: "Afaj" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> M in. o cos takiego mi chodzilo, super...... a co do sprawnosci -
jeszcze
> sobie radze i nawet wszystkie palce posiadam

Ja ze swojej strony mogę spokojnie polecić Forpłyt
http://www.forplyt.com.pl/1_ofirmie.htm (*) nie jestem z nimi
powiązany. Mają masę różnych przydatnych i nie rzeczy do kuchni itp.
Pozdrawiam
afaj
a...@a...net

1. Data: 2002-08-03 10:04:38

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Afaj wrote:
> Ja ze swojej strony mogę spokojnie polecić Forpłyt
> http://www.forplyt.com.pl/1_ofirmie.htm (*) nie jestem z nimi
> powiązany. Mają masę różnych przydatnych i nie rzeczy do kuchni itp.

a jak z cenami u nich?

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-08-03 10:22:34

Od: "Afaj" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> a jak z cenami u nich?

Powiem tak nie mam zupełnego rozeznania w cenach u innych także ciężko
mi porównywać. Z tego co mi się wydaje dosyć tanio. Na Grodzieńskiej
(swoją drogą aż strach tam iść piechotą, polecam samochód) na ogół
jest spory ruch.
Pozdrawiam
afaj
a...@a...net

1. Data: 2002-08-05 07:46:30

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak z cenami u nich?

Jak zwykle okazuje sie ze pod latarnia zawsze najciemniej 100m od domu i
wszystko jest a i wybor bardzo duzy - zjezdzilem ze 4 hurtownie w sobote i
wiem co mowie. A ceny maja dobre - swiatelko kupilem po 33 zl + Zarowka co
dalo w sumie 37,5 zl za sztuke i takie jakie chcialem. Polecam bardzo - z
tego co wiem to czynni sa od poniedzialku do piatku 8,30-16,30 w soboty
8,30-13 (chyba). Jedyna "wada" tylko gotowka, karta nie zaplacisz.

Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-08-05 08:34:53

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chmiell wrote:
> [...]
> dalo w sumie 37,5 zl za sztuke i takie jakie chcialem. Polecam bardzo - z

to sie ciesze. wybralam sie juz raz ale pocalowala klamke....

> tego co wiem to czynni sa od poniedzialku do piatku 8,30-16,30 w soboty
> 8,30-13 (chyba). Jedyna "wada" tylko gotowka, karta nie zaplacisz.

w soboty (na moje nieszczescie ;) w godz. 9-12.

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl