Ozdobna blacha - gdzie to kupic

1. Data: 2007-01-22 12:25:39

Temat: Ozdobna blacha - gdzie to kupic
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pion gazowy w malo "atrakcyjnym" miejscu i wpadlismy na pomysl zeby go
troche oslonic. Zabudowac nie mozna, ale przykryc a i owszem ;-)
Do tego potrzebuje podziurkowany profil z metalu w ksztalcie litery L o
dlugosci jakis 3m. Dzwinilem do SM budowlanego, ale tam mieli tylko
profile do plyt gipsowyc, a to malo ozdobne jest ;-) Moze ktos wie i sie
podzieli informacja?

e-Shrek

2. Data: 2007-01-22 13:19:04

Temat: Re: Ozdobna blacha - gdzie to kupic
Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego potrzebuje podziurkowany profil z metalu w ksztalcie litery L o
> dlugosci jakis 3m.

Rzekłbym : kątownik....ale dlaczego podziurkowany? Takie bez dziurek to są
normowane i można kupić u przedstawicieli hut, w sklepach firmowych i
niektórych sklepikach budowlanych.

Dlaczego nie kupicie takiego na płyty i po co wam te dziurki? Może dzięki
odpowiedziom na te pytania coś więcej się doradzi.

3. Data: 2007-01-22 13:53:21

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns98C0888AE60A8eshrekKASUJwppl@213.180.128.149
> [...] Do tego potrzebuje podziurkowany profil z metalu w ksztalcie
> litery L o dlugosci jakis 3m. [...]

A długości ramion?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

4. Data: 2007-01-22 14:35:43

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał T" <l...@N...pl> wrote in

> Rzekłbym : kątownik....ale dlaczego podziurkowany?

Tak jest, katownik ;-) A dziurki z tego powodu, ze bedzie on maskowal pion
gazowy. Pio od tylu ma sciane, po bokach zas obejmie go zabudowa szafek.
Od frontu chcemy dac dziurkowana blache. Katownik wynika z warunkow
montazu ;-D

> Dlaczego nie kupicie takiego na płyty i po co wam te dziurki?

Te od plyt sa malo dekoracyjne ;-)

e-Shrek

5. Data: 2007-01-22 14:36:41

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote in

> Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
> wiadomości news:Xns98C0888AE60A8eshrekKASUJwppl@213.180.128.149
>
> A długości ramion?

W tej chwili nie mam kartki wymiarem ale mniej wiecej 40 mm i 140 mm.
Dluchosc 3000mm.

e-Shrek

6. Data: 2007-01-23 06:26:24

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej chwili nie mam kartki wymiarem ale mniej wiecej 40 mm i 140 mm.
> Dluchosc 3000mm.

Dopiero teraz zrozumiałem o co Ci chodzi. Myślałem ,że kątownik ma być
jedynie elementem konstrukcyjnym,a Ty chcesz żeby spełniał też funkcję
obudowy i był estetyczny. Tak to tylko w erze....
Sugerowałbym poszukać blach perforowanych i polutować je na krawędzi ze sobą
dając jako stabilizację jakiś dużo mniejszy kątownik.
Pozdro

7. Data: 2007-01-23 07:57:10

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał T" <l...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...] Sugerowałbym poszukać blach perforowanych i polutować
> je na krawędzi ze sobą dając jako stabilizację jakiś dużo
> mniejszy kątownik.[...]

Ja bym spróbowała wygiąć.

Pozdrawiam
H. (trzymajcie kciuki, niewykluczone, że wreszcie znalazłam firmę, która mi
zrobi osłonę do umywalki:>)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

8. Data: 2007-01-23 08:53:12

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym spróbowała wygiąć.

Jeśli to stosunkowo cienka blacha to zagięcie jest bardzo dobrym pomysłem.

9. Data: 2007-01-23 09:22:34

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Jeśli to stosunkowo cienka blacha to zagięcie
> jest bardzo dobrym pomysłem.

Na osłonę rury to chyba może być najcieńsza istniejąca :) Ja się waham w
kwestii tej osłony umywalki, bo tam jednak jest już jakaś szansa, że ktoś z
rozpędu kopsnie i się wygnie, a danych do oszacowania potrzebnej grubości
nie mam żadnych; na firmę, którą ewentualnie uda mi się przekonać, że
potrafi to zrobić, też nie mam co liczyć ;-/ Może ktoś z Was pomoże? A przy
okazji - czy jednostronnie lakierowane aluminium sprawdzi się w takim
miejscu? Wizualnie pasowałoby mi znacznie bardziej niż (też lakierowana)
nierdzewka...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

10. Data: 2007-01-23 16:14:33

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote in

Pozostaje pytanie gdzie taka kupic ;-) Skad ta twoja firma?
Aha, aluminium byloby doskonale ;-)

e-Shrek

Chłodziarko - zamrażarka Liebherr CNes 38030
Pranie w pralce kocow i innych ciezkich rzeczy
ekologiczne udrażnianie rury
projekt łazienki - samemu czy przez firme?
Lodowka do zabudowy z odroczona zabudowa ?