Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!

11. Data: 2000-11-25 09:29:35

Temat: Re: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!
Od: "Violetta" <v...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vl9tb$k63$...@n...tpi.pl...

> Odpisałem, odpisałem już - na priv oczywiście:-))))
> Z podawaniem nr.telefonu na grupie jestem ostrożny ale dziś
> zrobię wyjątek tym bardziej, że dostałem taki jeden numerek
> działający właśnie dzisiaj i oto on: 0 602 379 907.
> Ten drugi (podany na priv ) też jest aktualny.

Wlasnie takiego urzadzenia poszukiwalismy od dawna. Szkoda tylko ze w watku
nie bylo wzmianki na temat tego co bylo po pokazie Ozonomatica. Jestesmy
wraz z mezem mile zaskoczeni tym ze moglismy zostac na zabawie Andrzejkowej
bo to naprawde byla wspaniala zabawa.

BTW. Wbrew opinii Jacka Ozon naprawde leczy.

Violka

12. Data: 2000-11-25 10:35:24

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW. Wbrew opinii Jacka Ozon naprawde leczy.
co leczy lub kogo leczy ozon ?
produkacja ozonu jest bardzo prosta, w dowolnych ilosciach.
Co chcesz z tym robic ?
J.

13. Data: 2000-11-25 12:57:21

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> co leczy lub kogo leczy ozon ?

Ciebie, mnie - wszystkich!!!! Czyz nie zyjemy tylko dlatego ze chroni nas
warstwa
OZONOSFERY ?????. W naturze ozon powstaje pod wplywem promieniowania
krótkofalowego slonca oraz w trakcie wyladowan atmosferycznych podczas
burzy.
Prawda, jakie wspaniale powietrze jest po burzy????? Juz nasz wybitny chemik
prezydent Moscicki pracowal nad tym, zeby klimat Alpejski mógl byc w
"zasiegu"
bez wyjezdzania w góry i osiagnal to tworzac OZONIRATOR.
Ozonomatic wlasnie dzieki ozonizatorowi Moscickiego wytwarza mieszanine
powietrza i ozonu a zawartosc O3 ( ozon ) nie przekracza 0,05 ppm.

Ozon kilkanascie razy szybciej rozpuszcza sie w cieczy dotleniajac tkanki
przez co sa lepiej ukrwione i odzywione, oslabia procesy zapalne, wplywa na
metabolizm i zminiejsza poziom cholesterolu. Dziala bakteriobójczo,
wirusobójczo
i grzybobójczo.
Ozon wspomaga leczenie urazów konczyn i kregoslupa, chrób o podlozu
alergicznym
i metabolicznym, wspomaga rehabilitacje sparalizowanych pacjentów po
wylewach
( udarach) krwi do mózgu. Ozon oczyszcza organizm z toksyn.

Kapiel perelkowa ( hydromasaz) z ozonem lekarze zalecaja:
Przy chorobach skóry ( grzybica, luszczyca, cellulitis....) ; w ortopedii
jako rehabilitacja
po urazach konczyn (zlamania); przy chorobach metabolicznych ( cukrzyca,
miazdzyca,
otylosc ) ; przy chorobach reumatyczno-zwyrodnieniowych (stawy ) ; przy
nerwicach i
przewleklych chorobach kobiecych; przy przewleklych chorobach ukladu
oddechowego
( inchalacja i aromaterapia ).

> produkacja ozonu jest bardzo prosta, w dowolnych ilosciach.

Hmmmmmm, czyli calkiem jak z produkcja spirytusu, tlenu czy
pozyskiwaniem wody:-)))) Ale czy kazda woda, spirytus i tlen
nadaja sie do ......????????:-))))))))))))))))

> Co chcesz z tym robic ?

Ja JUZ sie tym lecze, relaksuje, przedluzam swoje zycie, moja skóra wreszcie
nabiera
rumienców, lepiej sie czuje, jestem mniej zmeczony po codziennych
obowiazkach
...itd., itp. i skoro mam okazje polecam to innym.

pzdr.
Andrzej

14. Data: 2000-11-25 13:39:27

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie, mnie - wszystkich!!!! Czyz nie zyjemy tylko dlatego ze chroni nas
> warstwa
> OZONOSFERY ?????.
To moze mi ktos zaplaci i bede produkowal ten ozon na tony.

W naturze ozon powstaje pod wplywem promieniowania
> krótkofalowego slonca oraz w trakcie wyladowan atmosferycznych podczas
> burzy.
z tym krotkofalowym promieniowaniem slonca to nie uwierze,
predzej juz UKF ;)

> Prawda, jakie wspaniale powietrze jest po burzy?????
bo jest czyste od kurzu i nawilzone, a czy po burzy czy po deszczu to
nie mam okazji sprawdzic bo ostatnio nie ma burzy, jeno same deszcze.

Juz nasz wybitny chemik
> prezydent Moscicki pracowal nad tym, zeby klimat Alpejski mógl byc w
> "zasiegu"
> bez wyjezdzania w góry i osiagnal to tworzac OZONIRATOR.
fakt ze bylo magikow wielu, ale ostatnio zbadali ze ozon ma wlasciwosci
rakotworcze, szczegolnie wytwarzany przez kserokopiarki i drukarki
laserowe i stad taka moda na atramentowki.

> Ozonomatic wlasnie dzieki ozonizatorowi Moscickiego wytwarza mieszanine
> powietrza i ozonu a zawartosc O3 ( ozon ) nie przekracza 0,05 ppm.

Ok. Moge produkowac ozon w dowolnych ilosciach i napelniac nim butle.
Szukam odbiorcow.

> [...]
> przez co sa lepiej ukrwione i odzywione, oslabia procesy zapalne, wplywa na
> metabolizm i zminiejsza poziom cholesterolu. Dziala bakteriobójczo,

pamietam ze ozon jest szkodliwy, tylko musze znalezc zrodla.
Z tymi cudownymi wlasciwosciami to bylbym ostrozny jak z oddychaniem
czystym tlenem, ktore pono jest szkodliwe.

> [...]
> wylewach
> ( udarach) krwi do mózgu. Ozon oczyszcza organizm z toksyn.
Ok ok ok.
Moge produkowac ozon i napelniac nim butle.
Znajdz mi tylko odbiorcow.

> Kapiel perelkowa ( hydromasaz) z ozonem lekarze zalecaja:
ok.
> [...]
> nerwicach i
> przewleklych chorobach kobiecych; przy przewleklych chorobach ukladu
ok ok ok
bede dostarczal ozon w butlach, albo juz rozpuszczony w wodzie
ale znajdz mi tylko odbiorcow.
Moga to byc gabinety medycyny naturalnej.

> Hmmmmmm, czyli calkiem jak z produkcja spirytusu,
tego nie znam

tlenu czy
> pozyskiwaniem wody:-)))) Ale czy kazda woda, spirytus i tlen
> nadaja sie do ......????????:-))))))))))))))))
ozon to jest ozon, tlen to jest tlen.
Nie znam roznych tlenow, ani roznych ozonow.
Zobacz sobie wzor chemiczny.

> [...]
> obowiazkach
> ...itd., itp. i skoro mam okazje polecam to innym.
Ok.
Moge dostarczac ten ozon w butlach pod cisnieniem z reduktorem.
Jestes zainteresowany ?

Jacek

15. Data: 2000-11-28 17:28:01

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

masz na mysli jonosfere czy warstwe ozonowa?
Tak troche polemicznie: sciana z olowiu chroni przed promieniowaniem,
olow w jedzeniu przeprowadza na lono Abrahama.

i ludziobojczo ;-))

> pamietam ze ozon jest szkodliwy, tylko musze znalezc zrodla.
> Z tymi cudownymi wlasciwosciami to bylbym ostrozny jak z oddychaniem
> czystym tlenem, ktore pono jest szkodliwe.
kwestia cisnienia. Tlen jest toksyczny pod cisnieniem 2 bar.

i pomaga na brak pieniedzy. Srebro tez mozna nim czyscic.

Waldek

Operacja przelyku
Poszukuje ksiazki
"Hiszpańsjka mucha" - przepis domowy
Re: Usuwać czy nie!
Szukam jakiegos domowego poradnika medycznego