PŁYTA INDUKCYJNA - WRAŻENIA.

1. Data: 2006-08-22 12:59:21

Temat: PŁYTA INDUKCYJNA - WRAŻENIA.
Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z was uzywa plyty indukcyjnej i moze sie podzielic wrazeniami?

2. Data: 2006-08-22 21:36:54

Temat: Re: PŁYTA INDUKCYJNA - WRAŻENIA.
Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> wrote in message
> czy ktos z was uzywa plyty indukcyjnej i moze sie podzielic wrazeniami?

czy to jest płyta ceramiczna z wymalowanymi miejscami podgrzewania ?
jesli to to to ja to mam !
mnie pytaj, mnie :)))

3. Data: 2006-08-23 10:43:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> napisał w wiadomości
> czy ktos z was uzywa plyty indukcyjnej i moze sie podzielic wrazeniami?

Bardzo szybko się wszystko na niej gotuje/piecze - duża oszczędność, przede
wszystkim czasu.
Spora precyzja w gotowaniu - przy zmianie temp. płyta reaguje natychmiast.
Łatwa w utrzymaniu czystości - nawet jak coś wykipi, to nie przywiera.
Same plusy. :-)
Polecam!
Iwona

4. Data: 2006-08-23 14:30:50

Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spora precyzja w gotowaniu - przy zmianie temp. płyta reaguje natychmiast.
> Łatwa w utrzymaniu czystości - nawet jak coś wykipi, to nie przywiera.

Czy na pewno mowisz o indukcyjnej a nie ceramicznej? :)

5. Data: 2006-08-23 15:09:09

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na pewno mowisz o indukcyjnej a nie ceramicznej? :)

a indukcyjna to nie ceramiczna???

to nie sprzecznosc, moze byc indukcyjna lub grzewcza (a te z kolei
moga byc roznie grzane np. kedys lampa halogenowa, teraz nie wiem),
indukcyjna bo wytwarza pole meroda indukcji

pozdrawiam WM

6. Data: 2006-08-23 16:34:54

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na pewno mowisz o indukcyjnej a nie ceramicznej? :)

A czemu podejrzewasz, że nie wiem, na czym codziennie gotuję?
Iwona

7. Data: 2006-08-23 23:14:28

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> napisał w wiadomości

> Czy na pewno mowisz o indukcyjnej a nie ceramicznej? :)

potocznie - indukcyjna = ceramiczna płyta z indukcyjna metodą ogrzewania
zawartosci
ceramiczna - ceramiczny blat + grzała

indukcyjna jest ceramiczna

Po za ty na pewno mowi o indukcyjnej, bo żadna z zalet wymienionych nie
dotyczy kuchni zwykłej ceramicznej

Zagęszczenie terenu wokół przyłącza wody.
problem z roletami
[Szukam] Fachowca od gipsu
Jak postapić z partaczem?
lodowka z 2 agregatami