PO czym POznac idiote [diagnostyka]

101. Data: 2019-12-10 11:39:13

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2019 o 13:22, Kviat pisze:

> A dlaczego musi to być linia prosta?

Bo te skamieliny czy kupki kości naukowcy tytułują "naszymi przodkami".
Ale być może się mylę, może p. Darwin dopuszczał w swojej teorii "reset"
(siły wyższe przestają wspierać aktualnego człowieka i wypuszczają
nowszy model do obiegu), i taki stan rzeczy  też przecie od biedy można
nazwać ewolucją.

> Nie wiem jak Olaf, ale ja wyzywam od nieuków tylko nieuków.
> I do tego nazywam ich śmierdzącymi leniami, bo nie chce im się
> dowiedzieć, pomimo dostępnej wiedzy w zasięgu kliknięcia myszką.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Może dla niektórych nas jest to nie jakiś postęp a tylko forma
zaślepienia/ogłupienia, czyli wyedukowania na durnia do kwadratu.

102. Data: 2019-12-10 11:39:48

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2019 o 12:45, Kviat pisze:

> Na płaską Ziemię :):)

I na inne obiekty twojej wiary.

> Bo widzisz... nie dopuszczasz do siebie myśli, że to jednak ciebie
> trzeba sprowadzić na ziemię. Tę prawdziwą.
>
> Taka mała szklanka zimnej wody.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ja akurat nie mam żadnego problemu - nie wierząc w nic jednocześnie
niczego nie odrzucam. Widzę logikę i kompletny jej brak graniczący z
fałszem w zachowaniu zarówno naukowców jak i religiantów.

103. Data: 2019-12-10 11:40:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2019 o 13:36, Kviat pisze:

> I dlaczego znowu bezmyślnie powtarzasz bzdury? To wcale nie jest
> zabawne, tak jak oszołomstwo z płaską Ziemią.
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1924754,1,lekarz-kontra-antyszczepionkowcy.read

> "Pierwsza do Sądu Rejonowego w Tychach trafiła pani Karina, wojująca
> wirtualnie z doktorem za pomocą stwierdzenia, że ma ,,krew na rękach".
> Rozprawa odbyła się 11 lipca 2019 r., wystarczyło jedno posiedzenie.
> Za pośrednictwem adwokata, bo w realu nie zdecydowała się ujawnić,
> prosiła o ugodę. Skończyło się na 2 tys. zł zadośćuczynienia i
> oficjalnych przeprosinach. Dr Dawid Ciemięga się zgodził, nie chciał
> przedłużać sprawy, w końcu czeka go jeszcze wiele innych, znacznie
> większego kalibru."
>
> https://www.termedia.pl/mz/Ciemiega-Antyszczepionkow
cy-mnie-wkurzyli,32561.html

> [...]
> "Antyszczepionkowcy atakowali mnie głównie dlatego, że uderzałem w ich
> nieprawdziwe poglądy i szkodliwą działalność, a było to uderzenie na
> tyle silne, że zmieniło postrzeganie antyszczepionkowców w Polsce i
> ograniczyło ich możliwości."
> "To nie jest już tylko moja walka wywołana oszczerstwami, jakie padły
> pod moim adresem, ale udało się zmobilizować wiele innych osób do
> walki z pseudonauką. Oczernianie lekarzy i medycyny w sieci to jest
> problem na ogromną skalę, ale ostatnie wydarzenia pokazują, że można z
> tym skutecznie walczyć i są tego pozytywne efekty."

Pomijając już to że ci terroryści z strzykawkami za swój terroryzm są
zwolnieni z odpowiedzialności, to robią z istoty ludzkiej coś
uzależnionego od ich wynalazków. Bandyci robią próby pozbawienia
organizmu człowieka możliwości czerpania siły z natury. Konsekwencje w
przyszłości przewiduję opłakane.

104. Data: 2019-12-10 11:41:16

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2019 o 16:59, gazebo pisze:

> nie chce mi sie dyskutowac o optyce, szukac przykladow na ewolucje
> znana  z laboratoriow na przykladzie pajaka, zmiany gatunkowe bo to
> zahacza o bzdury typu wierze Archimedesowi to jestem wierzacy, nie ma
> dla mnie znaczenia na ile Newton pomylil sie w obliczeniach, mial
> prawo, po prostu dobrze sie bawie

Wiem, ale właśnie takie pospekulowanie od czasu do czasu najlepiej
pozwala ocenić szerokość horyzontów adwersarzy. Stawianie znaku pewności
o kształcie ziemi bo taka jest przyjęta norma, akurat zupełnie nie
pasuje do TEJ grupy.

105. Data: 2019-12-10 12:12:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 11:39, Trybun pisze:

> Bo te skamieliny czy kupki kości naukowcy tytułują "naszymi przodkami".
> Ale być może się mylę,

Nie ma wątpliwości, że się mylisz.

> może p. Darwin dopuszczał w swojej teorii "reset"

Cokolwiek masz na myśli pisząc "reset", to od czasu Darwina nauka
zrobiła postępy.

> (siły wyższe przestają wspierać aktualnego człowieka i wypuszczają
> nowszy model do obiegu),

Jakie znowu siły wyższe? OMG...

> i taki stan rzeczy  też przecie od biedy można
> nazwać ewolucją.

Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
Dlaczego zanim zaczniesz wypowiadać się o ewolucji nie dowiesz się
czegoś o ewolucji?
Wygląda na to, że gdzieś coś tam usłyszałeś, jakieś uproszczenia na
potrzeby medialne i masz jakieś wyobrażenie o ewolucji, które z ewolucją
nie ma nic wspólnego.
Żebyś chociaż zrozumiał te uproszczenia, to już byłby jakiś sukces dla
ciebie...

> Może dla niektórych nas jest to nie jakiś postęp a tylko forma
> zaślepienia/ogłupienia, czyli wyedukowania na durnia do kwadratu.

Jesteś śmierdzącym leniem. Ignorantem, który wypowiada się na tematy, o
których nie ma pojęcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

106. Data: 2019-12-10 12:15:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Ja akurat nie mam żadnego problemu

Masz poważny problem. Ale go ignorujesz.

> - nie wierząc w nic jednocześnie
> niczego nie odrzucam.

Nie wierzysz, że istnieje komputer którego używasz do pisania na grupy
dyskusyjne? Serio?

> Widzę logikę i kompletny jej brak graniczący z
> fałszem w zachowaniu zarówno naukowców jak i religiantów.

Z tego wynika, że nie rozumiesz co to jest logika. Tak samo jak nie
rozumiesz co to jest ewolucja.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

107. Data: 2019-12-10 12:19:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 11:40, Trybun pisze:

> [...]
> uzależnionego od ich wynalazków. Bandyci robią próby pozbawienia
> organizmu człowieka możliwości czerpania siły z natury. Konsekwencje w

Jesteś przykładem na porażkę służby zdrowia tego kraju.
To co piszesz wyraźnie wskazuje na to, że potrzebujesz natychmiastowej
pomocy psychiatrycznej. Mam nadzieję, że stanie się to zanim ci się
pogorszy i odwalisz jakiś numer, po którym ktoś ucierpi.
Powinieneś sam się zgłosić do jakiegoś lekarza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

108. Data: 2019-12-10 13:58:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ot praczlowieka znalazles, a niech mnie, na to nie wpadlem
---
Najstarszy/Przedwieczny a (jakby) ciagle Nowy Czlowiek ;)
A jednak zalapales. LaskaB nie zna granic ;)))

109. Data: 2019-12-10 14:02:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Nie wiedziec czemu Kwiat sam brzmisz jakbys byl na skraju paniki ;P
sPOkojnie -wszystko sie (z Bogiem) dobrze ulozy! ;)))

110. Data: 2019-12-10 14:17:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A do kogo byli podobni przed wymyśleniem Chrystusa?
I do kogo są podobni tam, gdzie chrześcijanie jeszcze nie dotarli ze
swoimi brudnymi butami?
---
Chrystus nie zostal "wymyslony" tylo "zrodzony" jako Syn (Logos)
z Przed-wiecznego Ojca przed-czasem (przed-wiekiem/epoka czasu) -to jak SF?
"Bog z Boga, Swiatlosc ze Swiatlosci, Bog Prawdziwy z Boga Prawdziwego" ;)
"Jest Pierworodnym wobec wszelkiego stworzenia" czyli Czlowieka rowniez :)
Chrzescijanie dotarli juz wszedzie, od pierwszego wieku (sw Tomasz Apostol) byli juz
nawet w Indiach. Np slynny psycholog i psychoterapeuta Anthony de Mello pochodzi z
takiego wlasnie Hinduskiego starozytnego chrzescijan rodu.
A co do butow i brudzie na nich to tam gdzie ich nie przyjma (czego zdajesz sie byc
przykladem) tam otrzepuja nawet pyl z sandalow ktory by im przylgnal do nog -na
swiadectwo dla POgancow mowiac im jednak "to wszakze wiedzcie ze przyszlo juz
Krolestwo Niebieskie". I nie chodzi bynamniej o to jehowickie ;P

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]