POMOCY!! Czym doczyścić piekarnik ???

1. Data: 2005-07-04 20:23:06

Temat: POMOCY!! Czym doczyścić piekarnik ???
Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Pilnie potrzebuję Waszej rady.
Piekłem dziś ciasto z truskawkami i niestety część soku z truskawek
wypłynęła z blachy i zalała dół piekarnika. Zwęgliła się i nie bardzo da się
usunąć nawet cifem. Nie chcę za bardzo używać metalowego drapaka. I tu rodzi
się pytanie: czy macie jakiś sprawdzony środek do usuwania tego typu
zabrudzeń???
Z góry dzięki za rady.
Igor

2. Data: 2005-07-05 06:36:03

Temat: Re: POMOCY!! Czym doczyścić piekarnik ???
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Igor" <i...@1...pl> napisał w wiadomości

> się pytanie: czy macie jakiś sprawdzony środek do usuwania tego typu
> zabrudzeń???
> Z góry dzięki za rady.

Moze to glupio zabrzmi ale mnie zawsze udaje sie usunac cos takiego
chusteczkami do czyszczenia szyb w kominku. Nie pamietam firmy ale dostepne
sa one w kazdym markecie. Swietnie tez czysci sie piekarnik plynem w
spryskiwaczu z Leader Price do czyszczenia grila i piekarnikow. Smierdzi
niemilosiernie ale czysci swietnie.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

3. Data: 2005-07-05 07:08:15

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
Cif to wbrew pozorom niezbyt dobry pomysł bo rysuje a przy takich
zabrudzebiach jest mało skuteczny, wypróbuj środek do piekarników i grila
firmy Gold Drop w spreju.
Kasia

4. Data: 2005-07-05 07:25:28

Od: "zf71" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy macie jakiś sprawdzony środek do usuwania tego typu
> zabrudzeń???

Mr Muscle - Piekarnik i Grill - świetne, spryskujesz, czekasz popijając
kawkę a potem wycierasz i po robocie. Najważniejsze że bardzo skuteczne i
chyba bardzo wydajny bo mi pożyczyła bratowa po bardzo gruntownym
czyszczeniu starego piekarnika, skorzystałam i ja a stopień zużycia znikomy.
Pozdrawiam
Zosia

5. Data: 2005-07-05 11:47:44

Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszystkim za rady. Skorzystalem z nich i piekarnik juz
prawie lsni. I pomyslec, ze jeszcze wczoraj zastanawialem sie na kupnem
nowego :)
Jeszcze raz wszystkim bardzo goraco dziekuje!!!!!!!!!!!!!!!
Igor

wątróbka
Re: lodówka SAMSUNG-Wasze opinie
hiperlipidemia jakie potrawy