!!! POMOCY !!! Pęknięta płyta ceramiczna

1. Data: 2004-09-06 20:00:51

Temat: !!! POMOCY !!! Pęknięta płyta ceramiczna
Od: "Maciej Niewiadomski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj upadł mi na płytę ceramiczną (bez ramki) szklany pojemnik na olej.
Niestety brzeg
płyty wyszczerbił się, a na dodatek okazało się, że w głąb płyty biegnie
około 10cm rysa/pęknięcie.
Włączyłem najbliższe pole grzewcze i po nagrzaniu płyta pękła dalej. Teraz
pęknięcie sięga do
sąsiedniego brzegu tak, że cały róg płyty jest pęknięty. Pęknięcie nie
przechodzi przez pole
grzewcze, ale jest dosyć blisko niego (ok. 1cm).

Czy ktoś miał taki przypadek? Czy płytę da się jakoś naprawić? Czy można w
ogóle jej
używać czy nadaje się już do wymiany? Wydaje się, że można by ją było dalej
użytkować,
ale nie wiem co się stanie jak na przykład przypadkowo zaleję płytę?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam,

Maciek.

1. Data: 2004-09-07 06:08:29

Temat: Re: !!! POMOCY !!! Pęknięta płyta ceramiczna
Od: "aliali" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie myślisz że taką płytę da się skleić? Producent podaje, że
użytkowanie pękniętej lub zarysowanej płyty jest zabronione. Jedyna możliwa
naprawa to wymiana.

1. Data: 2004-09-07 11:15:56

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Niewiadomski" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:chifll$1rg6$1@mamut.aster.pl...

> Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
> Pozdrawiam,

Oddaj do serwisu, wymienią szkło i tyle. Trochę zaboli, ale mniej niż
porażenie prądem żony czy dziecka.

T.

[OT] Co to za krzew?
ocieplenie balkonu