POMOCY!! - preparat NOVIT prof. Jana Nowackiego

1. Data: 2001-08-06 20:36:50

Temat: POMOCY!! - preparat NOVIT prof. Jana Nowackiego
Od: "darro" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakies doswiadczenie, uwagi, spostrzezenia na w/w temat?
A moze polecicie sprawdzonego bioenergoterapeute z okolic
Bydgoszczy? Musze ratowac mojego Tate, medycyna nie pomogla!

Dariusz Sawicki

2. Data: 2001-08-07 19:16:45

Temat: Re: POMOCY!! - preparat NOVIT prof. Jana Nowackiego
Od: "alicja" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darro" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bydgoszczy? Musze ratowac mojego Tate, medycyna nie pomogla!
>
> Jak juz wszystko przetestowales przeczytaj ksiażkę światowej sławy
naturopaty Michała Tombaka "Uleczyć nieuleczalne". Znajdziesz tam porady do
zastosowania na juz, powodzenia Alicja
> pozdrawiam
> Dariusz Sawicki

Łuszczyca