POZ info z http://pzmazowsze.pl/

1. Data: 2005-12-30 20:49:21

Temat: POZ info z http://pzmazowsze.pl/
Od: Jacy <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrzegam, że w najbliższych godzinach i dniach będzie prowadzona
totalna kampania dezinformacyjna przez Narodowy Fundusz Zdrowia,
Ministerstwo Zdrowia i Rząd celem przełamania naszego oporu.
Nie wierzcie w to, co te trzy instytucje będą podawały w mediach.
Przypomina to nam scenariusz sprzed dwóch lat, gdzie taką kampanię
dezinformacyjną prowadzono cały czas. Mówiono, że lekarze otwierają
gabinety, zanoszą oferty, podpisują umowy itd., itd.
Informacje, które otrzymuję non-stop ze wszystkich województw świadczą,
że WSZYSCY członkowie Porozumienia Zielonogórskiego respektują decyzje
podjęte przez Prezydium, tzn. nie podpisują umów na warunkach
zaproponowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
Z pozdrowieniem

Główny Negocjator
Marek Twardowski

--
Jacy

2. Data: 2005-12-30 21:05:33

Temat: Re: POZ info z http://pzmazowsze.pl/
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacy" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podjęte przez Prezydium, tzn. nie podpisują umów na warunkach
> zaproponowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

W ostatnich dniach mamy do czynienia z kolejnym kryzysem w systemie ochrony
zdrowia.

Placówki zrzeszone w Porozumieniu Zielonogórskim odmawiają podpisania umów
na 2006 r. na warunkach, które zagrażają bezpieczeństwu pacjentów i bytowi
pracowników opieki zdrowotnej.

Samorząd lekarski od dawna zwraca uwagę na dramatyczne niedofinansowanie
sektora ochrony zdrowia. Ciągle wysokiej jakości opieka nad chorymi w Polsce
ma miejsce przede wszystkim dzięki ofiarnym wysiłkom niegodnie wyzyskiwanych
pracowników służby zdrowia.

Przeciwstawianie jednego sektora systemu ochrony zdrowia innym poprzez
twierdzenie, że w Narodowym Funduszu Zdrowia jest za mało pieniędzy, jest
niedopuszczalne. Jedynym rozwiązaniem narastającego napięcia jest znaczące
zwiększenie nakładów na zdrowie Polaków, także poprzez natychmiastowe
skierowanie środków budżetowych do Narodowego Funduszu Zdrowia.

Władze państwowe muszą sobie zdawać sprawę, że utrzymywanie
niedofinansowania sektora ochrony zdrowia i skandalicznie niskich,
niegodnych wynagrodzeń jego pracowników może doprowadzić do masowych
protestów także w innych niż podstawowa opieka zdrowotna częściach systemu.
Cała odpowiedzialność za skutki takiego rozwoju wypadków spadnie na
rządzących krajem.

Samorząd lekarski, jak zawsze, będzie popierał słuszne dążenia swoich
członków do godnych warunków pracy i płacy, które bezpośrednio wpływają
także na bezpieczeństwo pacjentów.

Konstanty Radziwiłł,
prezes Naczelnej Rady Lekarskiej

I to mnie gosciu zaskoczyl. Ale po komunikatach poszczegolnych okregowych
izb lekarskich nie pozostalo Kostkowi nic innego jak poprzec kolegow.
czyzby wyczuwal jakas zmiane kierunku skad bedzie wiejo po 1.1.06 ???
:-)))))))

3. Data: 2005-12-30 21:17:47

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy chcą więcej...... Rząd lekarze, górnicy, emeryci i renciści.

Sprywatyzować wszystko i wszędzie !!!!!!!!!!!!!

KORWIN NIKKE FOREVER !!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam

Dr.Endriu

4. Data: 2005-12-30 21:49:22

Od: Jacy <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stara prawda.
Tylko kasa w prywatnych rękach się nie zmarnuje.

--
Jacy

5. Data: 2005-12-30 22:02:13

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wszyscy chcą więcej...... Rząd lekarze, górnicy, emeryci i
> renciści.
>
> Sprywatyzować wszystko i wszędzie !!!!!!!!!!!!!
>
> KORWIN NIKKE FOREVER !!!!!!!!!!!!

To sa podszepty wrogich sil. jak to sprywatyzowac????? A gdzie cieple
posadki dla kolesi?????
Socjalizm forever!!!!!

Badanie krwi
Torbiele Nabotha