POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

431. Data: 2020-05-17 23:34:52

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 10:42, Trybun wrote:

> Myślę że on jednak dobrze postrzega sytuację i nie będzie wszczynał
> wojny o wpływy na świecie. Fizycznie przecie nikt nie zagraża USA, a
> więc dla racjonalisty rodzaju m Trumpa to żadem argument za wojną.
>
> Koalicja antyamerykańska o ile powstanie to tylko w kwestiach
> gospodarczych, przecie świat w końcu musi jakoś zareagować na te
> wszystkie "sankcje" jakie nakładają na niego USA i ich sfora na
> łańcuchu. Ale do fizycznej wojny z tego powodu to jeszcze droga daleka.

Na tych wyspach dookola Chin i w Ciesninie Malakka to juz od paru lat
farba z burt niszczycieli siem sypie...
To co jest obecnie z tym wirusem, to jest wlasnie preludium i spoleczne
uzasadnienie tej ostrej wojny a jednoczesnie test, jak zachowaja siem
spoleczenstwa odzwyczajone od pozytecznej pracy. Mysle, ze juz wkrotce,
w wiekszosci krajow posiadajacych jakotaki potencjal przemyslowy pojawi
siem wiruso-militaryzacja gospodarek, przestawionych blyskawicznie na
produkcje dla wlasnych potrzeb.