POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

191. Data: 2020-04-19 23:32:12

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-19 09:44, Trybun wrote:

> Myślisz o USA piszesz o Rosji.

Ale Car Aleksy I Romanow, podarl 'dogawor' z Kozakami...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ugoda_perejas%C5%82aws
ka

192. Data: 2020-04-19 23:34:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-19 09:44, Trybun wrote:

> Kto to niby miałby zrobić, - pobudka, to okręty USA zaczynają się
> panoszyć na Morzu Czarnym.  Niedługo rusek wychodzący do kibla będzie
> musiał ich pytać o zgodę.

Ale, tu nie chodzi o Ruska w kiblu...
Jak pisalem powyzej, sami beda wkrotce potrzebowac pomocy Zachodu, jak
im Syberia odpadnie.

//zapewne o tym wiedza i staraja sie ugrac jak najwiecej do tego czasu...

193. Data: 2020-04-19 23:35:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-19 09:45, Trybun wrote:

> Irak mają pod kontrolą, znaczącą się część Syrii także.  Nie jest jak
> widać z nimi jeszcze tak źle.

To sa wlasnie te gowniane wojny w ktore zostali wkrecenie przed laty,
zamiast pilnowac Pacyfiku...

194. Data: 2020-04-20 00:06:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-19 23:06, m...@g...com wrote:

> Takie som fakty... od czasu bitwy pod Waterloo, swiatem rzadzi City of
> London... do ktorego, nawet HM, przybywa na zaproszenie Lorda Majora.
>
> https://de.wikipedia.org/wiki/City_of_London
> ---
> Juz niedlugo ;P
> Chcieli za duzo.
> Pycha kroczy przed...

To prawda... jednak jest i dalsza czesc tej sentencji... 'a wynioslosc
ducha, przed ruina'.

i wlasnie, zapewne, by temu zapobiedz, wdrazajom nowom walute.

https://en.wikipedia.org/wiki/Central_bank_digital_c
urrency

//zwanom: CBDC

//tu komentarz slowno_muzyczny:

https://youtu.be/EjhRbyYWx68?t=952

195. Data: 2020-04-20 00:17:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-19 23:12, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Miasto Ankh-Morpork i jego patrycjusz Havelock Vetinari ;)

a ten...? prawda, ze 'mily chlopiec'...?

https://www.gresham.ac.uk/professors-and-speakers/wi
lliam-russell/

Przyznaj, ze dal bys mu zegarek na przechowanie...

196. Data: 2020-04-20 00:30:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

https://www.gresham.ac.uk/professors-and-speakers/wi
lliam-russell/

Przyznaj, ze dal bys mu zegarek na przechowanie...
Skrzyzowanie Moora z Brosnanem

197. Data: 2020-04-20 00:58:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-20 00:30, m...@g...com wrote:

> [...]
>
> https://www.gresham.ac.uk/professors-and-speakers/wi
lliam-russell/

> Przyznaj, ze dal bys mu zegarek na przechowanie...

//od kiedy ich Normanowie najechali, to wiekszosc takich...

https://humanphenotypes.net/basic/Nordid.html
https://humanphenotypes.net/Tronder.html
https://humanphenotypes.net/map/map.html

//tylko uwazaj z ta mapa, bo oblesne levactwo powie, zes rasist i
faszyst, bo kazdy rasista to faszysta...

https://www.youtube.com/watch?v=eRZtgHeaw4A

198. Data: 2020-04-20 01:00:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-20 00:58, Izaura wrote:

lliam-russell/

> //od kiedy ich Normanowie najechali, to wiekszosc takich...

> [...]

//wczesniej, bardziej tacy byli...

https://humanphenotypes.net/AngloSaxon.html

199. Data: 2020-04-21 08:38:35

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 19:54, Kviat pisze:

> Czyli nie wiesz jak musiałoby wyglądać, ale nie przeszkadza ci to
> stwierdzić, że sprawa jest jasna - zamach :)))
>
> Żeby to zakwalifikować jako zamach, musiałby być zamach. Albo
> przynajmniej na to wyglądać.
> Czego znowu nie rozumiesz?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ty, widać nie wiesz, - ale dla ciebie jak dla każdego niedorozwoja
intelektualnego zamach bądź jego brak to oficjalne komunikaty władzy,.

200. Data: 2020-04-21 08:40:58

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 23:04, Izaura pisze:

> Wlasnie dlatego nalezy wyjasnic wszystkie te przypadki i wypadki, w
> przeciwnym razie utracimy zwiazek z wlasnymi kulturowymi korzeniami...
> z grecka logika i prawem rzymskim.

No właśnie, ale komu zależy na rzetelności, oczywiście chodzi o tzw
ludzi decyzyjnych.. oni żyją z matactw i zakłamania.  Moim zdaniem
trzymanie się TYCH korzeni jest błędne - już "grecka logika"  nie miała
zdrowej (choćby Obrona Sokratesa) bazy. Dla rozsądku najlepiej byłoby
odciąć się od niej w całości. To tak jak z powstaniem USA, ile jankesi
zyskali odrzucając utarte wzorce i budując swoje państwo na nowych
fundamentach?

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga