POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

91. Data: 2020-04-06 12:10:16

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 14:10, XL pisze:

> Jasne. Takie hasła jak piszesz to ZAWSZE wstęp do kolejnego folwarku
> zwierzecego. O ile w starożytnej Grecji była fizyczna możliwość, aby
> człowiek/obywatel miał jak te swoje karty choćby przedstawić reszcie, no to
> przy dzisiejszej liczbie ludzi to jest nie do rozwiazania. Dlatego
> demokracja, o której sobie roisz, jest niemożliwa - kończy się na hasłach,
> po czym następuje podział na ludzi i świnie, ew. zamiana miejscami, tu i tu
> z tym samym finałem.

Skoro Ty nie widzisz najmniejszej szansy dla człowieka na ziemi to już
pogodziłaś się z jego przegraną. Co tu straszyć się piekłem skoro mamy
je tu i teraz obecnie na ziemi i które sami sobie stwarzamy czy godzimy
się na nie bez głębszej refleksji?

92. Data: 2020-04-06 12:11:11

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 22:33, Izaura pisze:

> Ta, posluchaj co ten facio tu mowi...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk

A ty co na to? - bez opinii jakiegoś głosu z netu.

93. Data: 2020-04-07 03:37:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 12:07, Trybun wrote:
> [...]
%C3%B3w_Wilsona

> A niby po co mam sobie przypominać?  To coś zmiana w naszej sytuacji?

Zasadniczo... to byc albo nie byc, dla Polski w 1918 roku...

94. Data: 2020-04-07 03:43:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 12:08, Trybun wrote:

%C3%B3w_Wilsona

iesnina+pilawska

> A co to ma do rzeczy? Mnie interesują tak przyziemne rzeczy jak tanie
> paliwo i gaz, brak zagrożenia ze strony sąsiadów, a więc nie wygrażajmy
> im pięścią a podpisujmy kontrakty i porozumienia dla wspólnego dobra,.

Ale zrozum, ze to oni nie chca... oni uwazaja, ze ich gaz i ropa to ich
najbardziej zajebiste instrumenty geopolityki i jeszcze calkiem niedawno
tak wlasnie bylo, gdy nie bylo gazoportu w Swinoujsciu i woli
politycznej w sprawie Balticpipe...

//pamietasz co vc-premier Pawlak osobiscie, w Moskwie, z Gazpromem
podpisal umowe na najdrozszy w Europie gaz...?

95. Data: 2020-04-07 03:49:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-07 03:43, Izaura wrote:

> [...]
>
> //pamietasz co vc-premier Pawlak osobiscie, w Moskwie, z Gazpromem
> podpisal umowe na najdrozszy w Europie gaz...?

a teraz popatrz... skonczylo sie...

https://www.forbes.pl/biznes/wyrok-trybunalu-arbitra
zowego-w-sztokholmie-pgnig-kontra-gazprom-ws-cen-gaz
u/0r7fkkm

PGNiG wygrało arbitraż z Gazpromem ws. cen gazu. Odzyska miliardy?
Data publikacji: 31.03.2020, 09:40 Ostatnia aktualizacja: 31.03.2020

PGNiG wygrało w arbitrażu spór z Gazpromem o ceny gazu w kontrakcie
jamalskim. Na mocy wyroku trybunału w Sztokholmie nowa cena ma być
naliczana od 1 listopada 2014 r. Polski koncern szacuje, że powinien
odzyskać od Gazpromu ponad 6 mld zł nadpłaty. Sam Gazprom zastanawia się
nad kolejnymi krokami.

Wyrok oznacza, że ceny płacone za rosyjski gaz w ramach kontraktu
jamalskiego były za wysokie i nierynkowe - oświadczył w poniedziałek
prezes PGNiG Jerzy Kwieciński na specjalnej konferencji prasowej.
Podkreślił, że to doby wynik, ale ,,nie kończy naszej pracy nad
realizacją tego wyroku". Oświadczył, że PGNiG szacuje, iż będzie mogło
odzyskać ok. 1,5 mld dol. czyli ok. 6,2 mld zł po dzisiejszym kursie
nadpłaty za okres od 1 listopada 2014 r. do 29 lutego 2020 r.

96. Data: 2020-04-07 03:52:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-07 03:49, Izaura wrote:

> [...]
> odzyskać ok. 1,5 mld dol. czyli ok. 6,2 mld zł po dzisiejszym kursie
> nadpłaty za okres od 1 listopada 2014 r. do 29 lutego 2020 r.

Tylko teraz moze byc tak jak z tym wrakiem w Smolensku...

https://businessinsider.com.pl/firmy/pgnig-kontra-ga
zprom-polacy-rozpoczynaja-odzyskiwanie-15-mld-dol/1g
lm07n

97. Data: 2020-04-07 04:02:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 12:11, Trybun wrote:

> A ty co na to? - bez opinii jakiegoś głosu z netu.

Zauwaz, ze takich opinii w necie jest bardzo duzo i nie jest to tylko
konformizm, tylko normalne ludzkie watpliwosci poczynajac od 9/11, przez
te wszystkie zamachy, gdzie sprawce zabijali na smierc, miejscu i
wywozili w czarnym worku, zeby nie bylo widac jak peka ze smiechu...

np tu... nic nie pasuje...
ZAMACH W BERLINIE NOWE FAKTY SPISEK TAJNYCH SŁUŻB FAŁSZYWA FLAGA
https://www.youtube.com/watch?v=rdvyV09WFvU

//ostatnio ten z London, obezwladniony klem narwala, wcale nie musial
byc zastrzelony... ale medialnie zginal i juz nic nie zezna...

98. Data: 2020-04-07 10:59:17

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 03:43, Izaura pisze:

> [...]
>
> //pamietasz co vc-premier Pawlak osobiscie, w Moskwie, z Gazpromem
> podpisal umowe na najdrozszy w Europie gaz...?

Nic poza pustym ględzeniem nie wskazuje na jakieś szantaże Rosji a tym
bardziej czynne działania. Prawie cała Europa bierze od nich gaz i jakoś
nie narzeka. W tym wypadku nasze położenie mogłoby być jak dar niebios,
tymczasem my irracjonalnie wybieramy inne opcje. To naprawdę nasza
własna wola każe nam szukać gazu za oceanem???

Pamiętam i do dzisiaj się zastanawiam ile zainteresowani na tym
zarobili.. Na 100% nie mógł to nie był "interes" samego Pawlaka.

99. Data: 2020-04-07 11:01:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 03:49, Izaura pisze:

> [...]
> odzyskać ok. 1,5 mld dol. czyli ok. 6,2 mld zł po dzisiejszym kursie
> nadpłaty za okres od 1 listopada 2014 r. do 29 lutego 2020 r.

No i prawidłowo. Dobrze że są takie mechanizmy odwoławcze. Teraz tylko
wziąć pod lupę tych co naszej strony  ten skandaliczny kontrakt
podpisywali. W ogóle nie powinno być zasłaniania się "tajemnicą
handlową" w przypadku umów podpisywanych przez państwo polskie czy
polskie firmy państwowe.

100. Data: 2020-04-07 11:01:35

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 03:52, Izaura pisze:

> Tylko teraz moze byc tak jak z tym wrakiem w Smolensku...
>
> https://businessinsider.com.pl/firmy/pgnig-kontra-ga
zprom-polacy-rozpoczynaja-odzyskiwanie-15-mld-dol/1g
lm07n

Ruski mają powody aby przetrzymywać wrak.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!