PULANNA czy PULLANA?

1. Data: 2002-12-10 07:07:06

Temat: PULANNA czy PULLANA?
Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka MB w zapytaniu poniżej napisała, że szuka kosmetyków PULLANY,
następnie w odpowiedzi napisała, że zamówiła w aptece żel i krem
PULANNY...? Nie bardzo teraz wiem, jakiej faktycznie firmy są polecany
specyfiki do biustu, bo PULANNĘ widziałam chociażby w Rossmannie -
kosmetyki dość tanie, a maseczka żeń-szeniowa taka sobie... No to która
firma ma ten żel i krem do biustu?Bo to chyba nie to samo?
Monika

1. Data: 2002-12-10 08:12:38

Temat: Re: PULANNA czy PULLANA?- sprostowanie
Od: "MB" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie ze mialo byc PULANNA. Tak wiec kosmetyki do biustu sa firmy
PULANNA www.pulanna.pl.

Przepraszam za zamieszanie.
pozdrawiam
MB