fotki

1. Data: 2002-12-10 08:21:23

Temat: fotki
Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

własnie tak sobie siedze i przeszukuje internet ale tego co chce znalezc nie
moge wyszukac , moze kolezanki mi pomoga??????
chodzi mi o fotki ładnych fryzurek
wiem , wiem ten problem był juz nie raz poruszany
ale pleaseeee moze natknełyscie sie kiedys????????

dzieki

Olka

1. Data: 2002-12-10 17:31:49

Temat: Re: fotki
Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Ona [m...@p...wp.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

[...]
moze nie fryzur, ale na upartego sie znajdzie ;>
www.fotka.pl, www.jakwygladam.pl
;>>

: Olka

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
BI || != 2 BI
-- TTC

1. Data: 2002-12-11 17:47:35

Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ona" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chodzi mi o fotki ładnych fryzurek
> wiem , wiem ten problem był juz nie raz poruszany
> ale pleaseeee moze natknełyscie sie kiedys????????

a może tu http://www.andre.pl/
i tu http://www.najpiekniejsza.pl/rafalmiodek/gabriel7.ht
ml

tes