Pa

1. Data: 2001-02-08 11:15:10

Temat: Pa
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam się i żegnam!!!
Nie odpowiadajcie na ten post. Spadam i na tym się kończy moja kariera
grupowiczki. I nie spodziewajcie się mojego powrotu tutaj, bo nie powrócę i
już. Proszę również aby nikt nie pisał mi maili bym nie odchodziła, bo już
postanowiłam i nie zmienię zdania.
Pa
Ania

1. Data: 2001-02-08 11:48:25

Temat: Re: Pa
Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Ania , jak chcesz to idz sobie , po co to cale patetyczne pozegnanie ?
Jestes wolna osoba i mozesz robic co chcesz .
Wydaje mi sie ze ten list ( jak i moj teraz ) jest zupelnie niepotrzebny i nie
na miejscu .

Pozdrawiam

JasFasola

1. Data: 2001-02-09 01:29:12

Temat: Odp: Pa
Od: "Aphex" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JasFasola <J...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...net...
> [...]
> Jestes wolna osoba i mozesz robic co chcesz .
> Wydaje mi sie ze ten list ( jak i moj teraz ) jest zupelnie niepotrzebny i

Sadze ,ze ten list jest wlasnie podswiadoma prosba o to ,by pisac maile by
nie odchodzila :)

Pozdrowienia
Aphex

1. Data: 2001-02-09 17:05:07

Od: "Alex" <l...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Aphex" <D...@p...fm> wrote in message
> [...]
> nie
>
> Sadze ,ze ten list jest wlasnie podswiadoma prosba o to ,by pisac maile by
Chyba tak. Czytalam jej pozegnania wczesniej. Dalej nic z tego odchodzenia
:)))))
Pozdrowienia
Alexandra

Prosze o pomoc
Trzy skladowe bytu
Moja opinia o grupie (jezeli kogos obchodzi)
prawdy i nauki o kobietach
Netaholics Anonymous Unite!