Prosze o pomoc

1. Data: 2001-02-08 08:49:32

Temat: Prosze o pomoc
Od: "Kornelia Bimczok" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o podanie literatury, ktora pomoze mi zapoznac sie z
dziedzina psychologii. Poniewaz moja wiedza na ten temat jest bardzo mala.
Z gory dziekuje.

-----------------------
Kornelia Bimczok
i...@k...gliwice.pl

1. Data: 2001-02-08 10:49:37

Temat: Re: Prosze o pomoc
Od: "Ula Idzikowska" <u...@p...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ph. Zimbardo "Psychologia i zycie"
"Psychologia" 3 tomy pod redakcja Strelaua

i dobrej zabawy...

--
Ula Idzikowska
u...@s...wne.uw.edu.pl

1. Data: 2001-02-08 17:15:35

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Idzikowska <u...@p...rubikon.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95ttc3$812$...@n...tpi.pl...

> Ph. Zimbardo "Psychologia i zycie"
> "Psychologia" 3 tomy pod redakcja Strelaua

Jakkolwiek 3 tomy pod red. Strelaua to solidny kawalek rzetelnej wiedzy, nie
polecalabym tak "ciezkiej artylerii" poczatkujacym. :) Dobrym materialem
wprowadzajacym do psychologii wydaje mi sie Carol Tavris i Carole Wade
"Psychologia - podejscia oraz koncepcje", Gerd Mietzel "Wprowadzenie do
psychologii" i Elliot Aronson "Czlowiek - istota spoleczna".

Pozdrawiam,
Diana

Trzy skladowe bytu
Moja opinia o grupie (jezeli kogos obchodzi)
prawdy i nauki o kobietach
Netaholics Anonymous Unite!
Pomoc w pracy.