Pachnące rośliny

11. Data: 2003-12-23 10:40:00

Temat: Odp: Pachnące rośliny
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAELCFAAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Behalf Of Basia Kulesz
> (...)
>

> Moja gdzieś znikneła, zamawiam u Ciebie szczepkę.

A w czasie spotkania jeszcze była? Bo ja dlugo żałowałam, ze ją przegapiłam
i nie powąchałam. Moze żal był niepotrzebny?
--
Pozdrawiam, Kaśka

12. Data: 2003-12-28 21:54:10

Temat: Re: Pachnące rośliny
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Skąd Wy ją bierzecie???Ja tylko widziałam 'Pieprzową"a przy okazji mam
pytanie,mięta taka do deserów,drobne listki cudny zapach,to jak się
zwie?

Gosia

13. Data: 2003-12-29 01:08:45

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd Wy ją bierzecie???Ja tylko widziałam 'Pieprzową"a przy okazji mam
> pytanie,mięta taka do deserów,drobne listki cudny zapach,to jak się
> zwie?
> Gosia

Właśnie tak [ j. w. ] Najlepsze listki są zanim roślina zacznie
kwitnąć.

Pozdrawiam
PP

14. Data: 2003-12-29 10:13:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> maleńkim
>
> Skąd Wy ją bierzecie???

Proste - od grupowiczów i grupowiczek:-))))

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2003-12-29 10:52:11

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bsouia$6mn$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Proste - od grupowiczów i grupowiczek:-))))

Rzeczywiście proste:-)) a można jakąś malutką wyłudzić?w zamian mogę
podać fajne przepisy z jej dodatkiem i super drinka:-))

Gosia

16. Data: 2003-12-29 10:59:30

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał

> Rzeczywiście proste:-)) a można jakąś malutką wyłudzić?w zamian mogę
> podać fajne przepisy z jej dodatkiem i super drinka:-))
>
> Gosia

Hej Gosiu,
moja mięta bardziej się rozrasta niż Basi a smakuje równie dobrze. To kiedy
te drinki, bo odrosty mięty nejwcześniej w kwietniu?
Gabi

17. Data: 2003-12-29 12:01:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

GabiS wrote:

> moja mięta bardziej się rozrasta niż Basi a smakuje równie dobrze. To kiedy
> te drinki, bo odrosty mięty nejwcześniej w kwietniu?

A to jakaś specjalna mieta? Bo zwykłą też mam, w dowolnych ilościach.
Kłączami wędruje sobie i wyłania się w dziwnych miejscach :-)
Polecam listek mięty wrzucony do drinka zwanego szarlotką, albo po
prostu do soku jabłkowego.

Krycha&mięta

18. Data: 2003-12-29 12:05:02

Temat: Re:[drink i mrożony suflet]
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Hej Gosiu,
> moja mięta bardziej się rozrasta niż Basi a smakuje równie dobrze.
To kiedy
> te drinki, bo odrosty mięty nejwcześniej w kwietniu?

No niech stracę:-)Na jednego mogę podać z głowy.Potrzebna Wyborowa
jabłkowa zwana calvadosem przez nas:-)drobno pokruszony lód(zawinąć
kostki w czystą ścierkę i tłuczkiem do mięsa)"dużo drobno porwanej
mięty, to dla twardziel:-)łagodniejsza wersja z sokiem
jabłkowym.Następnie mrożony suflet z gruszek;składniki dla 6 osób
2-3 gruszki
2 białka
5 dag śmietany kremówki
3dagcukru pudru
1dag żelatyny
1mały kieliszeknalewki gruszkowej
200ml przecieru z czerwonych owoców(mogą być mrożone)
liście mięty do przybrania i posypania
Gruszki obrać usunąć nasiona i gotować 15 min w malej ilości
wody.Odcedzić zmiksować odważyć 15 dag ok szklanki gruszkowego
przecieru.
W małym garnku podgrzać nalewkę i zapalić:-)Rozpuścić żelatynę w
gorącej nalewce i wymieszać z przecierem z gruszek.
Ubić śmietanę i delikatnie wymieszać z przecierem z gruszek.Ubić
białka na sztywno,a potem dodawać cukier ciągle ubijając przez około 1
min.Dodać do przecieru
Wlać do foremki włożyć do zamrażarki
Podawać z przecierem z czerwonych owoców udekorowane listkami mięty.

Haa:-) a teraz czekam na miętę

Gosia

19. Data: 2003-12-29 12:07:29

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kłączami wędruje sobie i wyłania się w dziwnych miejscach :-)
> Polecam listek mięty wrzucony do drinka zwanego szarlotką, albo po

No właśnie patent polega na tym że niezwykła:-)Ta zwykła to chyba
pieprzowa?atamta potocznie zwana słodką.W trojmiescie nie do dobycia
chyba ,że holenderska w marketach.

Gosia

20. Data: 2003-12-29 12:43:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

> No właśnie patent polega na tym że niezwykła:-)Ta zwykła to chyba
> pieprzowa?atamta potocznie zwana słodką.W trojmiescie nie do dobycia
> chyba ,że holenderska w marketach.

Pieprzowa to ta moja nie jest napewno. Najbardziej przypomina polną
(arvensis), ale jest bardziej "futrzana". Poproszę gdzieś umieścić
zdjęcie tej
niezwykłej :-)

Krycha&mięta

Zima idzie