Pajonk's Back

1. Data: 2000-03-24 23:39:47

Temat: Pajonk's Back
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.
Tak jakos wyszlo ze moja poprzednia karta odmowiła współpracy z DVD wiec
musiałem wszystko wymienic, potem padl twardy no i instalowalem system od
nowa..... jak ja nie lubie W98......
Niewazne, mam prosbe, zaladowalem grupy, ale jak ktos czeka na odpowiedz na
jakiegos posta to niech napisze, bo mam wszystko zaladowane od nowa i ....
zreszta sami wiecie.....

pozdrowka..

Pajonk

1. Data: 2000-03-27 19:08:21

Temat: Re: Pajonk's Back
Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat wrote:

> [...]
> jakiegos posta to niech napisze, bo mam wszystko zaladowane od nowa i ....

Ad rem: kiedy sie spotkamy : ) ???

Pozdro
--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

Socjologia lub psychologia zaocznie w Krakowie
Socjologia-POMOCY
proba samobojcza i jej znaczenie
SCHIZOFRENIA - the doors
sztuczne uczucia