Pamięć wody - przypomnienie.

211. Data: 2013-07-16 23:46:14

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 20:19, mememe pisze:

> przeciez ja nie optuje za wprowadzeniem zakazu sprzedazy srodkow
> homeopatycznych, tylko twierdze ze nie dzialaja.
> wolno mi
> tak samo jak tobie wolno twierdzic cos zupelnie innego
>
> wiec odpimpaj sie.

:))
powiedziałam swoje i nie zamierzam tego przedłużać
"gdy ktoś nie chce to gorzej niżby nie mógł" :)

Ja też nie wiem skąd np. komórki macierzyste wiedzą co mają naprawić w
organizmie ale dlatego że nie wiem, nie twierdzę że to co robią
jest niemożliwe.

Na szczęście zawsze znajdą się ludzie z wrodzoną ciekawością, którzy
wierzą że można i tylko kwestią czasu jest jak to zrobić (metodą wielu
prób i błędów patrz np. Michio Kaku :)

> https://www.youtube.com/watch?v=L4_ExHIFEjg

ach jest tu też maszyna cyfrowa taka jak ta, na której uczyłam się
programować!:). Jak miło.

212. Data: 2013-07-17 01:43:48

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 23:46, e pisze:

> [...]
> prób i błędów patrz np. Michio Kaku :)

> ach jest tu też maszyna cyfrowa taka jak ta, na której uczyłam się

No nie mogę! Moja intuicjo, kocham Cię!!! @:*8o--,' ;)))

przysięgam, że nazwisko Mihio Kaku spłynęło do mnie
z... przestrzeni? I nie miałam pojęcia że zajmował się tym też.

http://www.youtube.com/watch?v=lpC8BvHyorg&list=PL7A
1AE2B1489BCFEB

http://www.homeopathyworldcommunity.com/video/michio
-kaku-the-universe-in-a-nutshell

E, królowa śmieszników :)

213. Data: 2013-07-17 08:22:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> Ojej! A nie możesz sobie po prostu znaleźć innego guru? Ja się zwyczajnie
> nie nadaję.

alesz skont, ty tak swietnie przeswietlasz kazdemu przeszlosc, najlepiej we
swiecie

214. Data: 2013-07-21 20:11:01

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <krkq1m$ivj$1@node2.news.atman.pl>, m...@m...me
says...

nauce-pamiec-wody

Jak chce to niech bierze. Tyle że w przypadku następczyni
hiszpanki nie uratują jej leki homeopatyczne, ale zamknięcie i
odizolowanie w jej wiejskiej zagrodzie. Tak jak i przed
większościa chorób. ;>

PF

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam