Panele na sufit i ściany w łazience

1. Data: 2003-09-24 09:23:53

Temat: Panele na sufit i ściany w łazience
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Wymyśliliśmy sobie, że dajemy płytki na podłogę, a na ściany w różnych
wysokościach. Powyżej płytek na ścianach i na suficie chcieliśmy zwykłą
farbę. Jednak fachman usilnie nas namawia i przekonuje na panele
ścienne - żeby je dać na ściany i sufit.

Znacie jakieś zady i walety tych paneli? Bo mi się one "estetycznie" nie
podobają, ale wiem, że ważniejsze są względy praktyczne... o ile jakieś
są :)

1. Data: 2003-09-24 16:02:24

Temat: Re: Panele na sufit i ściany w łazience
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie jakieś zady i walety tych paneli? Bo mi się one "estetycznie" nie
> podobają, ale wiem, że ważniejsze są względy praktyczne... o ile jakieś
> są :)

Drewniane panele raczej odpadają ze względu na wilgoć, a plastikowe są ...
takie plastikowe i niezbyt ładnie wyglądają. Ja bym tradycyjnie podciągnął
glazure do sufitu i pokombinował z różnymi kolorami, wzorami, może byc
ciekawie. Widziałem nawet takie rozwiązanie, że do pewnej wysokości były
płytki w jednym kolorze, a powyżej były płytki i fugi zupełnie białe
imitujące malowane ściany. Ciekawy efekt.

1. Data: 2003-09-24 18:33:22

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> farbę. Jednak fachman usilnie nas namawia i przekonuje na panele
> ścienne - żeby je dać na ściany i sufit.

Spytam retorycznie, Wasza łazienka czy fachmana ? Ja mam płytki pod
sufit tylko w kabinie prysznicowej i kawałek obok, gdzie indziej do
wysokości zabudowy stelaża muszli podwieszanej + 10 cm a powyżej farba w
kolorze płytek ale znacznie jaśniejszym odcieniu.

Myślę, że jak użyjecie dobrej jakości farby (nie wiem co rozumiecie
przez "zwykłą farbę") to nawet wypadki pochlapania wodą ściana przeżyje
- u mnie ściana jeszcze polewana nie była :-) i jak na razie nie widzę
przeciwskazań by malować powyżej płytek farbą.

Co do estetyki paneli się nie wypowiadam, ale jakoś nie bardzo potrafię
sobie wyobrazić je w łazience o standardowych wymiarach no ... chyba, że
urządzacie duży pokój kąpielowy :-) to może ...

Na marginesie dodam, że gdzieś ok. 9 lutego br. był na grupie wątek pod
tytułem "Czy ktoś ma kafelki w pomieszczeniu na różnych wysokościach?"

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-09-25 08:51:53

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Sep 2003 20:33:22 +0200 I had a dream that Wojciech Ściesiński
<w...@N...prv.pl> wrote:
> [...]
>wysokości zabudowy stelaża muszli podwieszanej + 10 cm a powyżej farba w
>kolorze płytek ale znacznie jaśniejszym odcieniu.

Oj ja wiem, że będzie tak, jak my chcemy, ale on może nam odradzać
pewne rozwiązania i polecać inne.

> [...]
>- u mnie ściana jeszcze polewana nie była :-) i jak na razie nie widzę
>przeciwskazań by malować powyżej płytek farbą.

Tak też będzie :)

1. Data: 2003-09-25 20:25:24

Od: "mim" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie jakieś zady i walety tych paneli? <
czesc:)
poczytaj watek o rybikach:) cieplo, ciemno i wilgotno :) ....reszte sobie
wyobraz :)
mam .....duza lazienke :) tak z 18m2, wiec plytek musialbym dawac mnostwo .
wiec mam na calym obwodzie plytki na baaardzo roznej wysokosci , od 30 cm do
2,2 , o "rysunku" jak EKG po zawale :) (plytki-terrakota 3x3 cm) . a powyzej
tynk strukturalny atlasa DEKO-S8 , kladziony packa jak "rapowka". plytka
spelnia swoja role (wiadomo przy wannie i kabinie wyzej , reszta - roznie) a
tynk pomalowany dobra biala farba:) efekt ogolny - znosny i
niekonwencjonalny :) chcesz to sprawdz:) (u siebie:)
mim

Ubezpieczenie - gdzie ?
Szukam ekipy remontowej w Poznaniu
Remonty