Panele podłogowe z ciekawą fugą

1. Data: 2017-07-15 22:32:12

Temat: Panele podłogowe z ciekawą fugą
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem dzisiaj w sklepie panele z jakimś ciekawym rodzajem fugi.
Fuga była jakby ponacinana co kilka mm poprzecznymi pęknięciami.
Całość była wyczuwalna pod palcem.
Super to wyglądało.

Niestety, panel był dość drogi, więc nie zanotowałem nazwy.
Ale po dyskusji z żoną, stwierdziliśmy, że fajnie byłoby mieć coś
takiego - pytanie tylko czego szukać?
To ma jakąś konkretną nazwę, jakiś nowy rodzaj fuga na panelu, czy to
raczej cecha konkretnego modelu?

A jeśli ktoś kojarzy o czym mowa - czy tego typu patent można znaleźć
też w jakimś tańszym modelu?