Pani Szczurkowa

141. Data: 2008-05-28 21:48:40

Temat: Re: Pani Szczurkowa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Różne rzeczy, głównie to, że pewne sprawy zrozumiałam. ;-)
> I proszę mi się nie wtrancać do rozmowy! ;-)

I ja pewne rzeczy zrozumiałem. :)

michał

142. Data: 2008-05-28 21:53:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> i to z własnej woli... :)

Zawsze ktoś mnie wciągnie. Jak w tym dowcipie:
Spotyka się dwóch studentów.
- Gdzie idziesz? - pyta jeden
- Na piwo.
- Idę z tobą, ty to potrafisz kolegę namówić...
:)

michał

143. Data: 2008-05-28 22:00:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> I ja pewne rzeczy zrozumiałem. :)

i stałeś się kobietą?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

144. Data: 2008-05-28 22:16:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> i stałeś się kobietą?

Tak daleko nie. Stałem się tylko lesbijką. :D

michał

145. Data: 2008-05-28 22:33:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tak daleko nie. Stałem się tylko lesbijką. :D

a jesteś dziewicą analną?

146. Data: 2008-05-28 23:05:18

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a jesteś dziewicą analną?

Nie zawsze byłem trzeźwy. Nie wiem. ;)

michał

147. Data: 2008-05-28 23:53:40

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Pokuta.

Przyjęta, ale jaka? :-D

148. Data: 2008-05-29 07:26:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie zawsze byłem trzeźwy. Nie wiem. ;)

zaprzepaściłeś szansę na uczestnictwo w klubie dziewic analnych.
niepewnych elementów nie dopuszczamy.

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

149. Data: 2008-05-29 09:19:12

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Co widać na horyzoncie ?
> Moglabys to jakos opisac (jesli to widzisz?)
> :)

>Moge opisac wylacznie to, co widze na swoim horyzoncie, bo kazdy z nas
>widzi tam co innego :)

Jasne. Pytalam o twój horyzont, jakżeby inaczej. :)

>Przede wszystkim przestrzen i swobode, wynikajace z pozostawienia za
>soba kolejnych klatek [przymusow, rywalizacji, kategoryzacji ludzi i
>zdarzen], a takze mnogosc mozliwosci tworczych, uzyskanych dzieki
>sukcesywnemu wychodzeniu z tychze klateczek.

Po przeczytaniu twojej wizji wyobraziłam sobie spokojne morze. Tafla wody -
jedna gładka linia na horyzoncie. Spokoj buddy.
A jesli po wyzwoleniu sie z przymusow, rywalizacji, tego co cie wiaze, itp,
okaze sie, ze bedzie kolejna klatka, złota klatka, sloneczny spokój, relaks,
pogodzenie, itd.
A mimo to klatka.?
Nie brak ci stresu, rywalizacji i przymusu?
No, w tym pewnie rzecz ze wlasnie nie brak. :)

pozdr serdecznie,
o.

150. Data: 2008-05-29 11:25:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga wrote:
> [...]
> A mimo to klatka.?
> Nie brak ci stresu, rywalizacji i przymusu?
> No, w tym pewnie rzecz ze wlasnie nie brak. :)

Taka wizja (klatkowa) mi pokrywa się z naszymi nawykami, które nas opanowały
(fizyczne, zwyczajowe, myślowe...). W tym sensie jesteśmy tymi nawykami
zniewoleni i zawsze będziemy. Rzecz w tym, żeby te nawyki dostrzegać,
eliminować niekorzystne dla naszego rozwoju osobistego (czy tam czegokolwiek
osobistego) i zastępować je właściwymi dla naszych celów. Używając języka
komputerowego - programować się wg własnych zamierzeń i rozeznania. :)

michał

InPULS NA ZYWCA
Potrzebny psycholog
Kurs psychoterapii