Pani Szczurkowa

151. Data: 2008-05-29 11:35:20

Temat: Re: Pani Szczurkowa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Przyjęta, ale jaka? :-D

Przez miesiąc czerwiec 2008 uwielbiać Panslavistę, Sky;ja i Cbneta.

michał

152. Data: 2008-05-29 11:38:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> zaprzepaściłeś szansę na uczestnictwo w klubie dziewic analnych.
> niepewnych elementów nie dopuszczamy.

Więc zostaje mi klasztor?

michał

153. Data: 2008-05-30 07:22:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Więc zostaje mi klasztor?

i tam chcesz nadal zostać dziewicą analną...?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

154. Data: 2008-05-30 10:23:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> i tam chcesz nadal zostać dziewicą analną...?

Ja myślę, że wręcz przeciwnie, stąd ten klasztor. ;-)

Ewa

155. Data: 2008-05-30 10:24:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja myślę, że wręcz przeciwnie, stąd ten klasztor. ;-)

chce się chłopak upewnić...:)

156. Data: 2008-05-30 14:40:42

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> i tam chcesz nadal zostać dziewicą analną...?

Widzisz, jaki ten świat jest popier...ny. Nigdzie schronienia! Ale kończmy
ten temat, bo mogę się posunąć zbyt daleko z wnioskami. ;)

michał

157. Data: 2008-05-30 14:47:20

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Widzisz, jaki ten świat jest popier...ny. Nigdzie schronienia! Ale
> kończmy ten temat, bo mogę się posunąć zbyt daleko z wnioskami. ;)

faktycznie kończmy - jak masz się posunąć ... i to za daleko...
:)

--

InPULS NA ZYWCA
Potrzebny psycholog