Pani z dzieckiem

1. Data: 2021-12-02 14:04:25

Temat: Pani z dzieckiem
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,27
867400,egzorcyzmy-w-biurowcu-w-centrum-gdanska-nakaz
uje-ci-puszczaj.html

a) pani zabrała dziecko do pracy, bo musiała (zamknięte przedszkole)?
- ale nie musiała zabierać tego dziecka do biura z egzorcyzmami...

b) pani zabrała dziecko do pracy, bo chciała pokazać egzorcyzmy?

To, że dorośli robią z siebie idiotów, to jedno, ale takim rodzicom
powinno się natychmiast ograniczać prawa rodzicielskie i przydzielić
kuratora.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2021-12-04 12:57:15

Temat: Re: Pani z dzieckiem
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
>
> a) pani zabrała dziecko do pracy, bo musiała (zamknięte przedszkole)?
> - ale nie musiała zabierać tego dziecka do biura z egzorcyzmami...

W kogo tym razem wstąpił Zuy? W Dulkiewicz? Nie? A, no tak, w nią wstąpił
już dawno.
?

> [...]

> To, że dorośli robią z siebie idiotów, to jedno, ale takim rodzicom
> powinno się natychmiast ograniczać prawa rodzicielskie i przydzielić

Ty to byś dopiero ograniczaaaaaał i przydzielaaaaaał... , c'nie?
Tylko niesprawiedliwy los jakoś nie dozwolił, władzy nie dał. ALE DAŁ CHĘCI
?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

3. Data: 2021-12-04 13:36:52

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2021 o 12:57, XL pisze:

> Ty to byś dopiero ograniczaaaaaał i przydzielaaaaaał... , c'nie?
> Tylko niesprawiedliwy los jakoś nie dozwolił, władzy nie dał. ALE DAŁ CHĘCI
> ?

To tak jak u ciebie. Ale mi dał dodatkowo rozum.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2021-12-04 16:28:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2021 o 14:04, Kviat pisze:
> [...]
>
> To, że dorośli robią z siebie idiotów, to jedno, ale takim rodzicom
> powinno się natychmiast ograniczać prawa rodzicielskie i przydzielić

Tam na zdjęciu widać tez jednego pana z dzieckiem, trochę starszym od
tego na rękach. Więc nie był to żaden wyjątek najwyraźniej.

--

Ewa

5. Data: 2021-12-04 16:38:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
867400,egzorcyzmy-w-biurowcu-w-centrum-gdanska-nakaz
uje-ci-puszczaj.html

> Tam na zdjęciu widać tez jednego pana z dzieckiem, trochę starszym od
> tego na rękach. Więc nie był to żaden wyjątek najwyraźniej.

,,Zabrać!"
LOL

6. Data: 2021-12-05 18:31:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2021 o 16:38, XL pisze:
867400,egzorcyzmy-w-biurowcu-w-centrum-gdanska-nakaz
uje-ci-puszczaj.html

> ,,Zabrać!"

Stamtąd jak najszybciej.

> LOL

Takie to śmieszne? Nie szkoda ci tych dzieci...

Ewa

7. Data: 2021-12-05 20:06:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
867400,egzorcyzmy-w-biurowcu-w-centrum-gdanska-nakaz
uje-ci-puszczaj.html

> Stamtąd jak najszybciej.

> Takie to śmieszne? Nie szkoda ci tych dzieci...

Nie. Niech się szczepią. Lajf is brutal. Były z rodzicami - czuły się
bezpieczne. Dla nich to była pani krzycząca i machająca włosami. Wcale nie
gorsza, niż widok facetów z gołymi tyłkami, przebranych za psy lub
śliniących jeden drugiego, na ,,paradach równości", albo niż ryki i krzyki
aborcjonistek z dziećmi na wieczornych pochodach.

Nie żal ci dzieci w maseczkach? TO JEST dopiero trauma, ślad i uraz na całe
życie.

8. Data: 2021-12-05 20:44:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2021 o 20:06, XL pisze:
> [...]
> śliniących jeden drugiego, na ,,paradach równości", albo niż ryki i krzyki
> aborcjonistek z dziećmi na wieczornych pochodach.

Czyli udział dzieci w takich paradach też popierasz.

> Nie żal ci dzieci w maseczkach? TO JEST dopiero trauma, ślad i uraz na całe
> życie.

Żal mi.

--
Ewa

9. Data: 2021-12-05 21:07:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

?

> Wcale nie

?

> Czyli udział dzieci w takich paradach też popierasz.

???
Widzę, że bez emotikonów się jednak nie obeszło, to uzupełniłam. Może teraz
załapiesz...

> Żal mi.

Czyli JEDNAK PRZYZNAJESZ, ŻE WIESZ, czym to wszystko jest i CO JEST
ROBIONE LUDZIOM. Jestem w szoku.

10. Data: 2021-12-06 18:44:45

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Niech się szczepią. Lajf is brutal. Były z rodzicami - czuły się
> bezpieczne.

To może trzeba wysyłać rodziców z dziećmi do jakichś rejonów z wojnami?
Niech sobie popatrzą i się zaszczepią. Albo do szpitali
psychiatrycznych, niech się zaszczepią...

> Dla nich to była pani krzycząca i machająca włosami.

Okazuje się, że o dzieciach też nic nie wiesz.
Czego się nie dotkniesz, to jakiś bełkot ci wychodzi.

> [...]
> śliniących jeden drugiego, na ,,paradach równości", albo niż ryki i krzyki
> aborcjonistek z dziećmi na wieczornych pochodach.

Moim zdaniem, to zdecydowanie mniej traumatyczne, niż rodziny z dziećmi
na spędach faszystów albo kibolskich, gdzie umięśnieni chłopcy najlepiej
się czują w swoim towarzystwie bez koszulek, spoconymi ciałami ocierają
się o siebie i przy okazji rozwalą pół miasta i spalą komuś mieszkanie.

> Nie żal ci dzieci w maseczkach? TO JEST dopiero trauma, ślad i uraz na całe
> życie.

Można zawsze dziecku wytłumaczyć po co i na co ta maseczka, ale to o
wiele trudniejsze zadanie, niż tłumaczenie dziecku jak się chodzi po
wodzie i konceptu niewidzialnego pana, który siedzi gdzieś wysoko w
chmurach i przygląda się z zaciekawieniem wojnom i pedofili swoich
funkcjonariuszy, ale za onanizm nastolatka zsyła na wieczne potępienie w
ogniach piekielnych.
No ale wiadomo, nie ma szans żeby dziecko zrozumiało noszenie maseczek,
więc nie ma sensu marnować na to czas.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kolejny...
pandemia propagandy
Będziecie marznąć, lewaki.
TO! jest prawdziwa pandemia.
Uprzedzają!!! - ,,TO NIE JEST DOWÓD!" ??????