Panierka z KFC

1. Data: 2000-01-30 23:41:56

Temat: Panierka z KFC
Od: "Carlos" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!!
Jestem uzalezniony od jedzenia z KFC.Powoli bankrutuje, popadam w dlugi.
jak ktos mi nie pomoze to skoncze na ulicy. PODAJCIE MI PRZEPIS.

Pozdrowienia
Carlos

1. Data: 2000-01-31 00:34:24

Temat: Re: Panierka z KFC
Od: "misio" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Carlos <c...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf6b7b$e3471860$2011a0d4@default...

1. Data: 2000-01-31 03:51:34

Od: af <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Carlos wrote:

> [...]
> Jestem uzalezniony od jedzenia z KFC.Powoli bankrutuje, popadam w dlugi.
> jak ktos mi nie pomoze to skoncze na ulicy. PODAJCIE MI PRZEPIS.

Panierka KFC to tajemnica handlowa, mieszanina zdaje sie 11 roznych ziol i
przypraw... Domowym sposobem nie zrobisz tego , bo oprocz panierki dochodzi
jeszcze proces przyrzadzania. Smaza kurczaki w specjalnych garnkach w
goracej oliwie pod cisnieniem. Od biedy mozna cos podobnego zrobic samemu,
oto przepis: ( wg. amerykanskiej ksiazki kucharskiej )

Kentucky Fried Chicken

1 kurczak
1 1/2 szklanki maki
1/2 lyzeczki soli
szczypta pieprzu
1 1/2 lyzki proszku do pieczenia
1 jajko
1/2 szklanki mleka
pociac kurczaka na porcje gotowac na parze prawie do miekkosci. Wysuszyc i
ostudzic. Mozna, jesli sie robi wiecej porcji zrobic to dzien przed
smazeniem. Posolic kurczaki i popieprzyc.Przed samym smazeniem zmieszac
make, sol, pieprz i proszek do pieczenia. Dodac rozbite jajko i mleko.
Zanurzac kazdy kawalek kurczaka w ciescie i smazyc na rozgrzanym do 380 F. (
ok 175 C) tluszczu. Tluszczu musi byc duzo. Podawac kiedy beda mialy brazowy
kolor.

French Fried Chicken
zamias w ciescie maczac kawalki kurczaka w tartej bulce, potem w jajku
rozmaconym z 2 lyzkami mleka a potem znowu w tartej bulce.

Fried Chicken Maryland

2 kurczaki
3/4 szklanki maki
1 lyzeczka soli
1/4 lyzeczi pieprzu
tluszcz do smazenia
1 szklanka wody
umyc kurczaka i wysuszyc.Pokroic na kawalki. W plastikowej torbie pomieszac
make z sola i pieprzem. Klasc kawalki kurczaka do torby i potrzachnac az sie
pokryja panierka . Zarumienic na goracym tluszczu. Zmniejszyc ogien, dodac
wode i p[rzykryc pokrywka. Po 30 minutach odkryc i smazyc do miekkosci.

Tyle ksiazka...Ja sam robie takie kurczaki ( od czasu do czasu bo nie jestem
zwolennikiem smazenia miesa w panierce, to dodatkowe kalorie ) w nastepujacy
sposob. Z platkow kukurydzy ( takich na sniadanie ) robie w malakserze gruby
proszek. Mieszam to z sola czosnkowa, papryka, sola przyprawowa, tymiankiem
itp... Kawalki kurczaka maczam w mleku, a potem w plastikowej torbie
obtaczam je dokladnie w panierce.
Ukladam je w natluszczonej blaszce i na kazdy kawalek ptaka klade kawalek
masla. Pieke to w goracym piekarniku ok godziny.
Smacznego
F.

1. Data: 2000-01-31 08:44:05

Od: artur <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Carlos wrote:

> [...]
> Jestem uzalezniony od jedzenia z KFC.Powoli bankrutuje, popadam w dlugi.
> jak ktos mi nie pomoze to skoncze na ulicy. PODAJCIE MI PRZEPIS.

Moim, konsultowanym zdaniem, oprucz metody cisnieniowego prazenia,
panierka
musi skladac sie z mleka w proszku.

Pozdrawiam Artur

1. Data: 2000-01-31 10:02:24

Od: bartek <b...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj do archiwum grupy; temat byl przerabiany

1. Data: 2000-01-31 14:13:37

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj sobie w tym website:
http://www.topsecretrecipes.com/recipe99.htm

Slav

1. Data: 2000-02-01 02:15:00

Temat: Odp: Panierka z KFC
Od: "Michal B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek <s...@u...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...net...
> Poszukaj sobie w tym website:
> http://www.topsecretrecipes.com/recipe99.htm

Ten adres brzmi jakby mozna sie tam spodziewac nawet przepisu na ciasto
Pizza Hut. Zaraz sprawdzam!

Pozdrawiam
Michal

Ośmiornice.