Panom Szparagom juz dziekuje

1. Data: 2004-05-23 10:52:26

Temat: Panom Szparagom juz dziekuje
Od: "jurek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam grupe i oznajmiam, ze wczoraj ostatecznie garnek do gotowania
szparagow zmienil przeznaczenie i bede w nim robil teraz kisiel. 5
nieudanych podejsc wystarczy, nie udalo sie ich ugotowac do zjedzenia. Za
kazdym razem byly twarde i lykowate, chociaz kupowalem i cienkie i grubsze i
obieralem, raz nawet kupilem zielone, w nich do zjedzenia byly chociaz
wystajace lby. Sciskam pod kolanami i polecam kisiel zurawinowy, j.

1. Data: 2004-05-23 11:52:31

Temat: Re: Panom Szparagom juz dziekuje
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obieralem, raz nawet kupilem zielone, w nich do zjedzenia byly chociaz
> wystajace lby. Sciskam pod kolanami i polecam kisiel zurawinowy, j.

do Polski to chyba jakieś odrzuty szparagów kierują. Ja też robiłam
nieadawno, do jedzenia nadawały się tylko górne połówki, dół łykowaty beeee
(mimo obrania oczywiście.

1. Data: 2004-05-23 13:19:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 23 mai 2004 ? 12:52:26, jurek a écrit :

> [...]
> obieralem, raz nawet kupilem zielone, w nich do zjedzenia byly chociaz
> wystajace lby. Sciskam pod kolanami i polecam kisiel zurawinowy, j.

A jak dlugo gotowales ?

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-23 14:09:06

Od: "jurek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

Za

> A jak dlugo gotowales ?

40 minut, j.

1. Data: 2004-05-23 14:15:40

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> Za

> grubsze i

> 40 minut, j.

Matku bosku...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-05-23 14:24:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 23 mai 2004 ? 16:09:06, jurek a écrit :

> 40 minut, j.

O Boze...

Szparagi gotuje sie od 8u minut (cienkie) do 12u minut (grube). Juz
najczescien powyzej kwadransa gotowania masz duze szanse na
lykowatosc, co tu gadac o 40tu minutach :-(

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-23 14:30:46

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 May 2004 16:24:22 +0200, na pl.rec.kuchnia, Ewa (siostra Ani) N.
napisał(a):

> O Boze...
>
> Szparagi gotuje sie od 8u minut (cienkie) do 12u minut (grube). Juz
> najczescien powyzej kwadransa gotowania masz duze szanse na
> lykowatosc, co tu gadac o 40tu minutach :-(

To coś, jak z tym jajkiem, co je chłopina chciał ugotować na miękko i nie
mógł się nadziwić, że ono przekornie było twarde i twarde po wielu
godzinach gotowania...

;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-23 14:43:27

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 23 mai 2004 ŕ 16:30:46, Evunia a écrit :

> To coś, jak z tym jajkiem, co je chłopina chciał ugotować na miękko i nie
> mógł się nadziwić, że ono przekornie było twarde i twarde po wielu
> godzinach gotowania...

A ja tak ogolnie sie zastanawiam skad to sie ludziom bierze ze mysla
ze szparagi gotuje sie jak kartofle, marchew czy kapuste... Przeciez
nie istnieja specjalne garnki do tych warzyw :-)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-23 15:33:19

Od: Magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O Boze...
>
> Szparagi gotuje sie od 8u minut (cienkie) do 12u minut (grube). Juz
> najczescien powyzej kwadransa gotowania masz duze szanse na
> lykowatosc, co tu gadac o 40tu minutach :-(

A próbowaliście w papierze do pieczenia w piekarniku? Szybko i fajnie.
Obrane szparagi na papier, posypuję sola i cukrem, odrobina dobrego
masła. Zawijam w papier (właściwie pakuję) boki spinam spinaczami
biurowymi i do nagrzanego piekarnika.

magda

1. Data: 2004-05-23 15:49:29

Od: "Anita" <v...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Obrane szparagi na papier, posypuję sola i cukrem, odrobina dobrego
> masła. Zawijam w papier (właściwie pakuję) boki spinam spinaczami

W jakiej temeraturze i jak dlugo piec?

ryż+mikrofalówka ?
usmażyć hamburgera
slimaki winniczki
III Festiwal zupy na krakowskim Kazimierzu
ciekawy obiad-zjadlam