Panslavista - prosba

1. Data: 2007-01-22 03:35:56

Temat: Panslavista - prosba
Od: "Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem ze orientujesz sie w gotowaniu na tyle, zeby zrobic cos wiecej niz
zagotowac wode lub zrobic jajecznice.
Mam zatem pytanie: czy noglbys zaproponowac jakas potrawe z kuchni
zydowskiej? Oczywiscie taka, ktora sam przyrzadzales.
Z gory dziekuje.
--

Bluzgacz
GG:5015

2. Data: 2007-01-22 03:53:55

Temat: Re: Panslavista - prosba
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl> wrote in message
> [...]
> Mam zatem pytanie: czy noglbys zaproponowac jakas potrawe z kuchni
> zydowskiej? Oczywiscie taka, ktora sam przyrzadzales.

Widzę, że nabrałeś się na gadaninę o tym, iz jestem żydem - nic z tych
rzeczy - nie znam kuchni żydowskiej po za paroma nazwami potraw.
Jestem Polakiem i polskie są moje sprawy - jedzenie takoż - o takie
możesz mnie pytać - polskie i słowiańskie.

3. Data: 2007-01-22 08:16:30

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> [...]
> Jestem Polakiem i polskie są moje sprawy - jedzenie takoż - o takie
> możesz mnie pytać - polskie i słowiańskie.

Dlaczego pan klamie? Wczoraj przyrzadzil pan szabasowy kubel
ziemniaczany. Dobry byl?

Neko

4. Data: 2007-01-22 08:17:10

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jestem Polakiem i polskie są moje sprawy - jedzenie takoż - o takie
> możesz mnie pytać - polskie i słowiańskie.

Dlaczego pan klamie? Wczoraj przyrzadzil pan szabasowy kugel
ziemniaczany. Dobry byl?

Neko

5. Data: 2007-01-22 08:37:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Dlaczego pan klamie? Wczoraj przyrzadzil pan szabasowy kugel
> ziemniaczany. Dobry byl?
>
> Neko

Widzę, że masz człowieczku większą wiedzę ode mnie w tym temacie to
odpowiedz pytającemu.
Nie wiem, co to kugiel.

Mój wczorajszy obiad to:

Barszcz czerwony na wywarze z gotowanego boczku (będzie i dzisiaj, bo dużo
go)
drugie:
Ziemniaki, gulasz wołowy, surówka wiosenna (bo główne składniki zebrane
wczoraj na działce.

Gulasz: duże kawałki wołowiny o boku 4-5 cm obsmażone w oleju na dużym ogniu
na rumiano, olej wylany. Do rondla boczek surowy w kostkę, na to cebula i
pod koniec czosnek - podsmażone na szklisto, mięso, Parę grzybów suszonych,
podlane szklanką wody - duszone, oprószone mąką, podlewane po poł szklanki
wody, aż nabrało kruchości, wtedy przyprawy: ziele angielskie, liść laurowy,
pieprz czarny ziarnem, pół strąka ostrej papryki, szklanka wina czerwonego -
podduszone, śmietana - znowu podduszone...

Surówka - listki gwiazdnicy i roszponki, lekko osolone i opryskane sokiem z
cytryny, śmietana - fantastyczne!!!

Po obiedzie - paluszki słone i piwo Królewskie - 2 litry...

PRECZ Z KŁAMLIWYM ŻYDŁEM I CZERWONYM BYDŁEM !!!

6. Data: 2007-01-22 08:44:11

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w

> Widzę, że masz człowieczku większą wiedzę ode mnie w tym temacie to
> odpowiedz pytającemu.
> Nie wiem, co to kugiel.

Dlaczego tak pan strasznie wypiera sie swoich
korzeni?

Przeciez pan wie, ze kugiel to specyficzny
rodzaj zapiekanej babki z ziemniakow, cebuli,
jaj i macy.

Neko

7. Data: 2007-01-22 17:04:01

Od: "rympal" <r...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Dlaczego pan klamie? Wczoraj przyrzadzil pan szabasowy kugel
> ziemniaczany. Dobry byl?

moze pan cos z kuchni arabskiej zaproponuje, panie arabie Neko?

rym

8. Data: 2007-01-22 17:06:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rympal" <r...@a...se> wrote in message

> Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> moze pan cos z kuchni arabskiej zaproponuje, panie arabie Neko?
>
> rym

Arab w GWnie?

9. Data: 2007-01-22 18:45:47

Od: "yuras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl> napisał w wiadomości
> Mam zatem pytanie: czy noglbys zaproponowac jakas potrawe z kuchni
> zydowskiej? Oczywiscie taka, ktora sam przyrzadzales.
> Z gory dziekuje.
Czy gogle wysiadly, ziomal jakis dziwny sposob myslenia proponujesz,takie
myslenie co do kuchni i sposobu przyrzadzania ma byc metoda dyskryminacji
kogokolwiek jest denny,szkoda mi takich.

10. Data: 2007-01-22 18:48:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <j...@g...com> wrote in message

> [...]
> myslenie co do kuchni i sposobu przyrzadzania ma byc metoda dyskryminacji
> kogokolwiek jest denny,szkoda mi takich.

Mi to nie przeszkadza, choć uważam, że ubliża mi się wyzywając od żyda

Gdzieżeś zniknął?
Formy do ciast...mycie w zmywarce.
ser ołomuniecki
[W sprawach org.] Pewien pomysł.