Pańswowe plany Kaczyńskiego.

91. Data: 2017-01-18 12:10:04

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> Czy Kaczyński zamierza zbudować w Polsce zdyskredytowane na Zachodzie
> państwo socjaldemokratyczne?

Postaw pytanie inaczej, ile % dochodu wydaje państwo na socjal
dla luda i porównaj z innymi państwami.

PL może być zdyskredytowana ale nie za budowanie p.socjaldemokratycznego.
Socjal PL nie umywa się do socjalu DE,UK,FR, a kwiki w GWnie podniosły
się niesłychane. Sami kurwy bez rządowego socjalu zresztą padają na mordę.

Model państwa ma duże znaczenie, popatrz sobie na państwa
które nie mają takich zasobów jak PL, a mimo to radzą sobie lepiej
nawet przy większym rozdawnictwie.
http://nanotechnologia.republika.pl/finnish_model.pd

92. Data: 2017-01-18 16:21:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2017 o 22:08, Ikselka pisze:

> To dużo daje.

Nie musisz dziękować, ale do lekarza idź.

Ewa

93. Data: 2017-01-18 20:03:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie musisz dziękować, ale do lekarza idź.

http://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201011/128941
3515_by_stavcioo_600.jpg

--
XL

94. Data: 2017-01-20 08:28:43

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Ważne, aby nie zbudował tego:
>demotypatriotyczne.pl/upload/fcbb881fd2b17622764b54
7f6039df744900.jpg

Zbudował, tysiące misiewiczów doją moją ojczyznę.

95. Data: 2017-01-20 09:37:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka"

Kto???
No tak, obsesja na moim punkcie stała się faktem.

f6039df744900.jpg

> Zbudował, tysiące misiewiczów doją moją ojczyznę.

Moją doją tysiące Mironów Syczów, jawnych wrogów Polski, synów ukraińskich
rezunów.

--
XL

96. Data: 2017-01-20 09:48:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
f6039df744900.jpg

> Moją doją tysiące Mironów Syczów, jawnych wrogów Polski, synów ukraińskich

"Sycz jest obecnie przewodniczącym Ukraińskiego Zespołu Parlamentarnego,
złożonego niemal wyłącznie z posłów PO, który oficjalnie stawia sobie za
cel dbanie o interesy Ukraińców i Ukrainy w Polsce.

W 2013 roku Sycz głosował przeciwko określeniu Rzezi Wołyńskiej mianem
ludobójstwa. Blokował również szereg uroczystości upamiętniających ofiary
zbrodni dokonywanych przez Ukraińców. M.in. w 2008 roku skutecznie naciskał
na wojewodę warmińsko-mazurskiego, by ten wycofał swój patronat nad
uroczystościami związanymi z 65. rocznicą ludobójstwa na Wołyniu i w
Małopolsce Wschodniej. Co więcej, zakazano wówczas pracownikom Urzędu
Wojewódzkiego nawet prywatnego udziału w organizowanej z tej okazji
konferencji w jednej z sal Urzędu.

Sycz ostro i konsekwentnie sprzeciwia się uznaniu Rzezi Wołyńskiej za
ludobójstwo. W wywiadzie dla ,,Super Expressu" z 2013 roku powiedział, że
była ona tym samym co pacyfikacje ukraińskich wsi dokonane przez oddziały
Armii Krajowej w ramach akcji odwetowych.

,,To była czystka etniczna. Dodano określenie ,,o znamionach ludobójstwa" i
dobrze określa to, co się stało. Ludobójstwem należałoby określić również
pacyfikacje wsi ukraińskich dokonane przez oddziały AK w Pawłokomie,
Sahryniu, Wierzchowinach. Nawet jeśli to były akcje odwetowe, to
licytowanie się na słowa mogłoby prowadzić do ponownych rozliczeń i
zaognienia naszych relacji zamiast do pojednania" - twierdził Sycz. ,,Jeśli
trzymać się terminu "ludobójstwo" to i akcja "Wisła" była ludobójstwem" -
dodał.

W tym samym roku na łamach ,,Tygodnika Powszechnego" przyznał: ,,Nie byłem
chowany, delikatnie mówiąc, w miłości do Polaków". Dopytany sprecyzował:
"Tak, w nienawiści".

Przeszłość ojca wypomniał Syczowi z trybuny sejmowej poseł Mieczysław Golba
(wówczas Solidarna Polska):

,,Jego ojciec należał do sotni ,,Mesnyki", po polsku ,,Mściciele", która
spaliła wieś Wiązownica. Stało się to 17 kwietnia 1945 r., sotnia
wymordowała praktycznie całą miejscowość w rejonie Jarosławia, skąd
pochodzę. Poseł Sycz był też przeciwnikiem określenia zbrodni wołyńskiej
mianem ludobójstwa, a jednocześnie apelował o potępienie akcji ,,Wisła"
przez polski parlament. Dlatego z trybuny sejmowej przypomniałem, kim był
jego ojciec" - tłumaczył Golba, mieszkaniec podkarpackiej Wiązownicy. 91
jej mieszkańców, w tym 20 dzieci i 20 kobiet, wymordował bez litości
oddział UPA. "Moja babcia cudem przeżyła, upadła postrzelona w czoło, a
upowcy uznali ją za martwą. Brat mamy został ciężko pobity i wskutek tego
zmarł. Dom rodzinny został spalony" - powiedział poseł. Domagał się również
odwołania Sycza z funkcji szefa sejmowej Komisji Mniejszości Narodowych i
Etnicznych.

Miron Sycz kandyduje do Sejmu z okręgu 34, obejmującego Elbląg i okolice, z
list Platformy Obywatelskiej. Jak obiecuje, zajmie się ,,polityką wschodnią"
oraz ,,sprawami mniejszości"."
http://www.kresy.pl/wydarzenia,polityka?zobacz/miron
-sycz-negacjonista-wolynski-wychowany-w-nienawisci-d
o-polakow-ponownie-kandydatem-po-do-sejmu

--
XL

97. Data: 2017-01-25 14:33:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message
> Czy Kaczyński zamierza zbudować w Polsce zdyskredytowane na Zachodzie
> państwo socjaldemokratyczne?

Podaj proszę przykład takiego państwa na Zachodzie...
I dopisz, przez kogo i w jaki sposób jest takie państwo "zdyskredytowane"?

98. Data: 2017-01-25 16:38:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

> Podaj proszę przykład takiego państwa na Zachodzie... I dopisz, przez
> kogo i w jaki sposób jest takie państwo "zdyskredytowane"?

Każdy system państwowy bez solidnych moralnych podstaw, cyli bez zdrowej
rodziny, prędzej czy póżniej się rozpadnie. Właśnie na Zachodzie Europy
mamy przykład takiego upadku państwowości. A to, że to się akurat nazywa
aktualnie socjaldemokracja nie ma najmiejszego znaczenia. Kilkadziesiąt
lat temu był do realny socjalizm a jeszcze wcześniej narodowy socjalizm.
Nie łap mnie więc za słowa bo nie w tym rzecz. Rzecz idzie o PODSTAWY
zdrowej rodziny, rodziny PARTNERSKIEJ a nie matriarchalnej lub
patriarchalnej. Tylko rodzina heteroseksualna, w kórej panuje
partnerstwo między płciami umożliwi zbudowanie zdrowego społeczeństwa. A
do tego by zbudować partnerską rodzine musi zapanować równość wewnątrz
płci: między synem i ojcem oraz córka i matką oraz zaufanie i szacunek
miedzy płciami. Warunkiem stworzenia takich relacji jest zaś wychowanie
seksualne dzieci wśród rodziców, wychowanie oparte na otwartości,
zaufaniu i partnerstwie.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

99. Data: 2017-01-25 19:57:57

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-25 o 16:38, LeoTar Gnostyk pisze:

> Każdy system państwowy bez solidnych moralnych podstaw,

Pod warunkiem, że te "moralne zasady" są zgodne z twoimi.
Zapomniałeś dodać.

> Tylko rodzina heteroseksualna,

I po co ten bełkot?
A co zrobisz z ludźmi homoseksualnymi? Rozstrzelasz?
Odbierzesz im prawa człowieka i będziesz traktował jak podludzi?
Zabronisz im mieć dzieci?

Pierdolony pedofil faszysta...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

100. Data: 2017-01-25 21:03:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Pod warunkiem, że te "moralne zasady" są zgodne z twoimi.
> Zapomniałeś dodać.

A może czekam na propozycje różnych systemów po to by prezentujący
pokazali ich sillne strony i wskazali na potencjalne słabości? Nie
pomyślałeś o tym ćwoku?

> I po co ten bełkot? A co zrobisz z ludźmi homoseksualnymi?

Nic. Pozwolę im wymrzeć, ale "bezpotomnie" by nie transmitowali
psychopatologii w przyszłe pokolenia. Pozwolę im wydajnie pracować dla
dobra wspólnego o ile zechcą dla takiego celu pracować. Pozwolę im
wiązać się w pary bo nie można ograbiać człowieka z bliskości rugiego
człowieka, ale w żadnym wypadku nie mogą wychowywać dzieci.

> Rozstrzelasz?

j.w. Sami wymrą.

> Odbierzesz im prawa człowieka i będziesz traktował jak podludzi?

j.w. Nie, mogą żyć we wspólnoscie i pracować dla dobra wspólnego. W tym
mogą się przczynić do wyjaśniania mechanizmów jak doszło do powstania u
nich psychopatologii, by ostrzec innych przed konsekwencjami zakazów. I
to mogą robić ku przestrodze innych, którzy się jeszcze wahają.

> Zabronisz im mieć dzieci?

j.w. Tak, tak, tak!!!!

> Pierdolony pedofil faszysta...

Nerwy ci puściły że musiałeś się stać wulgarnym?

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze. :-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.