Pańswowe plany Kaczyńskiego.

151. Data: 2017-01-30 21:58:29

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> jak ciemna masa zostanie oświecona to oznacza, że elektryfikacja się
> udała, ale nie oznacza, że jaśnie oświecone elity będą trwać
> wiecznie:)

Dobrze kombinujesz. :-) Gdy wszyscy obywatele będą mieć takie same
możliwości uzyskania wiedzy to skończy się nierówność w dostępie do
wiedzy i znikną nierówności formalne. W wolnym społeczeństwie każdy
będzie mógł się specjalizować w czym tylko zapragnie gdyż dostęp do
wiedzy nie bedzie chroniony tajemnicami i przywilejami.

Przede wszystkim jednak musi zniknąć przyczyna dążenia jednostek do
wywyższania się nad innymi. Niby, z jednej strony, dzięki takiemu
dążeniu (do bycia lepszym, "wyścig szczurów") mamy zagwarantowany postęp
technologiczny, który zmniejsza nasze uzależnienie od kaprysów przyrody
ale z drugiej strony wskutek tego postępu technologicznego dążymy do
biologicznej samozagłady na skutek mnożących się patologii psychicznych
i somatycznych. O społecznych patologiach wspominam oddzielnie bo
zamiast zanikać mamy ich coraz obfitszy wysyp.

Dlatego elity są potrzebne do wymuszenia zmian społecznych, w tym
głównie wychowawczych ze szczególnym uwzględnieniem wychowania dzieci do
życia w rodzinie. Ale po osiągnięciu stanu wysycenia wiedzą rodziny, a w
konsekwencji i społeczeństwa elity w dzisiejszym rozumieniu przestaną
byc potrzebne. Ludzie ci będą musieli zrezygnować z zajmowania
uprzywilejowanych pozycji w społeczeństwie; będa musieli się stać
"równymi wśród równych" a nie "równiejszymi wśród równych". Ten model
społeczny musi jednak wyrosnąć z rodziny. W miejsce rodziny
matriarchalnej albo, jak kto woli, patriarchalnej, w której panuje
nierówność płci (nie mylić z ideologią gendera) musi pojawic się rodzina
partnerska. Ale przygotowanie dzieci do partnerstwa rodzice muszą
rozpocząć już od kołyski a mają skończyć na inicjacji seksualnej dziecka
wśród nich. Tylko wtedy zapanuje autentyczna emocjonalna równość miedzy
kobietą i mężczyzną i wyeliminowany zostanie czynnik generujący przemoc
w rodzinie. Przemoc, która obecnie wychodzi z każdej rodziny i wymaga
długich lat ciężkiej pracy by zmusić kłamstwo do kapitulacji. Akłamstwo
i manipuacja to przemoc psychiczna najczystszej wody. Dla ujawnienia
kłamstwa, między innyi, powstała psychoanaliza, którą niektórzy zwą
analizą kłamstw.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

152. Data: 2017-01-30 22:03:47

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 21:58, LeoTar Gnostyk pisze:
> W wolnym społeczeństwie każdy będzie mógł się specjalizować w czym tylko
> zapragnie gdyż dostęp do wiedzy nie bedzie chroniony tajemnicami i
> przywilejami.

oj oj oj pachnie kolejną utopią, Leoś nie bądź naiwniakiem:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

153. Data: 2017-01-30 22:18:08

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> oj oj oj pachnie kolejną utopią, Leoś nie bądź naiwniakiem:)

A ja myślę, że jest to pierwsza utopia, która ma realne podstawy do
bycia zrealizowaną, gdyż jest pierwszą utopią, w której wskazany został
sposób globalnego wyeliminowania kompleksu niższości (kompleksu
Edypa/Elektry), który to stan umysłu napędza ptrzemoc. Umysłu, który
poprzez ZAKAZ został zakażony wirusem przemocy. Bo zakaz to najprostsza
i najbardziej pierwotna przyczyna wczesnodziecięcej traumy, która
zostaje przez dziecko wyparta w najodleglejszy zakątek nieświadomości by
nie drażnić dominującego rodzica. Rodzice, a szczególnie matki, są
przekonani, że są dobrzy i że mają monopol na wiedzę. Zamiast więc
słuchać dzieci wciskaja dzieciom badziwie i swoje skażone, przez
nieświadomość Początku, wyobrażenia. I robią to nawet wówczas, gdy nie
są pewni tego co serwują dzieciom. Bezmyślność i brak krytycyzmu,
szczególnie u matek, powodują, że dziecko stopniowo zamyka się w sobie
uciekając przed agresywnym wciskaniem mu kitu przez rodzica.

By zbudować moją utopię trzeba doprowadzić do partnerskich relacji
miedzy rdzicami i dziećmi. A to jest bardzo trudne bo takiemu
przeciętnemu rodzicowi nawet przez myśl nie przejdzie, że czasem, a
nawet częściej, pownien posłuchać uważnie dziecka co ono ma do
powiedzenia. Partnerstwo to wspólna rozmowa i wolna wymiana myśli a nie
jednostronny dyktat.

154. Data: 2017-01-30 22:28:43

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 22:18, LeoTar Gnostyk pisze:
> By zbudować moją utopię trzeba doprowadzić do partnerskich relacji
> miedzy rdzicami i dziećmi.

kolejna utopia, rodzice to przewodnicy dla dzieci, ich autorytety i
ochrona, ale nigdy równoprawni partnerzy.

155. Data: 2017-01-30 22:33:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> kolejna utopia, rodzice to przewodnicy dla dzieci, ich autorytety i
> ochrona, ale nigdy równoprawni partnerzy.

Rodzice mają mozgi skażone zakazem przez swoich rodziców i by się z
tego stanu niewiadomości wydostać MUSZĄ korzystać z podpowiedzi swoich
dzieci, których jeszcze nie zdążyli całkowicie zatruć syfami
spływającymi z ich rodzicielskich głów. Jeżeli czegoś o życiu nie wiesz
to wysłuchaj dziecka - ono pomoże ci znalezć rozwiązanie. Znam to z
autopsji więc nie pogadasz ze mną zaprzeczając moim twierdzeniom.

156. Data: 2017-01-30 22:53:20

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 22:33, LeoTar Gnostyk pisze:
> Znam to z autopsji więc nie pogadasz ze mną zaprzeczając moim twierdzeniom.

oczywiście możesz służyć jako psychoterapeuta dla swojej rodzinki i vive
versa, ale relacja psychoterapeuta - klient nie jest relacją rodzinną,
tylko biznesową:)

157. Data: 2017-01-30 23:25:55

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozpocząć już od kołyski a mają skończyć na inicjacji seksualnej dziecka
> wśród nich. Tylko wtedy zapanuje autentyczna emocjonalna równość

Nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie. Wcześniej od ciebie inni
pedofile próbowali i równość nie zapanowała. Wręcz przeciwnie,
destrukcyjny wpływ pedofila na psychikę dziecka jest udokumentowany.
Więc twoja pedofilska teoria zrobiła pierdut. Zboczeńcu pieprzony.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

158. Data: 2017-01-31 06:59:56

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> oczywiście możesz służyć jako psychoterapeuta dla swojej rodzinki i
> vive versa, ale relacja psychoterapeuta - klient nie jest relacją
> rodzinną, tylko biznesową:)

Wreszcie padło słowo prawdy o sekcie psychoterapeutów. Uprawiają tzw.
psychoterapię by robic szmal, a jak wiadomo w robienie szmalu wpisane
jest oszustwo. Są więc psychoterapeuci licencjonownymi oszustami.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.