Parowar Tefal - jakość wykonania

1. Data: 2008-04-08 16:44:42

Temat: Parowar Tefal - jakość wykonania
Od: "Sparrov " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zamówiłem w sklepie internetowym parowar firmy tefal. Dokładnie ten model:
http://www.tefal.pl/All+Products/Cooking+appliances/
Steamers/Products/Vitamin/Vitamin+Plus.htm
Dzisiaj doszła do mnie przesyłka. Muszę stwierdzić że jakość wykonania tego
parowaru, jak na firmę Tefal, nie stoi na zbyt wysokim poziomie. Pokrywa lekko
"chwieje" się na boki, przycisk "Vitamin+" nie wzbudza zaufania jeśli chodzi o
jakość plastiku, podziałka programatora czasowego jest w dwóch miejscach
naniesiona niewyraźnie i wreszcie, parowar wyłącza się gdy programator
"dojdzie" do pozycji 3 min a nie jak powinien do pozycji 0.
Proszę użytkowników tego modelu o podzielenie się informacją dotyczącą jakości
wykonania swoich egzemplarzy. Szczególnie zależy mi na wiadomości odnośnie
programatora czasowego i jego zbyt wczesnego wyłączania się.

pozdrawiam
Sparrov