Paski wybielające - informacja

1. Data: 2003-07-18 08:40:10

Temat: Re: Paski wybielające - informacja
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to co piszesz, nie jest prawda. wybielanie nie niszczy szkilwa,
> i nie powoduje ubytkow. owszem materialy scierne ktore czesto
> byly stosowane do usuwania osoadow i plam, mogly spowodowac
> abrazje szkilwa, ale nieumiejetne szczotkowanie tez to spowoduje.
> wielu polskich dentystow niestety niewiele wie o wybielaniu
> i powiela takie plotki.
>
> iwon(k)a

Hmm.. nie wiem na jakiej podstawie to piszesz i skąd Twoja pewność. Bardzo
proszę, poprzyj to jakimiś dalszymi argumentami. Moje są takie: rozmawiałam
na ten temat z kilkoma dentystami, w dobrych gabinetach i klinikiach,
posiadającymi atest na przeprowadzanie kuracji wybielających. I nasza
rozmowa nie dotyczyła mechanicznego lecz chemicznego wybielania zębów.
Nie ma mowy o żadnym nieporozumieniu, a poziom intelektualny moich rozmówców
i ich kompetencje wydawały się wysokie. Nie sądzę, by kilku specjalistów
mogło się tak mylić.
Czytałam też artykuły w prasie specjalistycznej, polskiej, angielskiej i
włoskiej. WSZĘDZIE było zastrzeżenie (nawet w co bardziej entuzjastycznych
tekstach), iż żel oraz paski wybielające są przeznaczone wyłącznie dla osób
o mocnym szkliwie. Jeśli to plotka, jak twierdzisz, to przyznam, że ma dość
szeroki zasięg i mnie osobiście przekonuje. Do tego jeszcze przykład mojej
koleżanki tak więc na razie się wstrzymam, ale bardzo chętnie posłucham
Twoich argumentów i dowiem się jakie jest ich źródło, bo jeśli tylko
przykład znajomych osób, którym sie "udało", to mnie to nie przekonuje. Ja
również widziałam osoby, które wybieliły sobie szkliwo o kilka odcieni bez
żadnych skutków ubocznych i nie jestem przeciwniczką tej metody. Uważam
jednak, że każda osoba przed podjęciem decyzji o kuracji powinna
skonsultować się z dobrym stomatologiem.

1. Data: 2003-07-18 22:12:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariola" <m...@w...pl> wrote in message
> Już raz zmieniałam. Przecież nie będę tego robiła parę razy do roku, szkoda
> zębów.

wypelnienia nie sa na cale zycie, zawsze sie przebarwia.
zywotnosc kompozytow wynosi srednio 5-8 lat.

iwon(k)a

1. Data: 2003-07-18 22:26:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> wrote in message news:bf8c1c$k33$1@news.onet.pl...

> Hmm.. nie wiem na jakiej podstawie to piszesz i skąd Twoja pewność. Bardzo
> proszę, poprzyj to jakimiś dalszymi argumentami.

na poparcie mam kilka linkow.
http://www.ada.org/prof/prac/issues/statements/white
n2.html

http://www.ada.org/Searchright.asp?submit=Submit&q1=
whitening&ct=Allw3&I5.x=54&I5.y=17

> [...]
> jednak, że każda osoba przed podjęciem decyzji o kuracji powinna
> skonsultować się z dobrym stomatologiem.

pracuje jako dentysta w Stanach. Tutaj jak wiesz wybielanie to chleb
powszedni, paski leza na polkach w kazdym sklepie, nie mowiac o
zabiegach serwowanych przez dentystow.
jedyne wytlumaczenie na to co piszesz, to ew inne srodki
stosowane w europejskich produktach, choc to wydaje sie
malo prawdopodobne. co do opinii polkich lekarzy, jak najbardziej,
slyszalam wlasnie takie, od moich kolezanek pracujacaych na
klinikach, kiedy z nimi rozmawiam, trudno im uwierzyc w to
co mowie. znasz juz wiec moje stanowisko, wybrac musisz sama.

iwon(k)a

Kosmetyki ze Stanow, co polecicie??
znowu;) fryzjer Krakow
zielony tusz