Paweł Śpiewak, Tomasz Jastrun i Małe Biesy

21. Data: 2010-04-29 08:37:08

Temat: Re: Paweł Śpiewak, Tomasz Jastrun i Małe Biesy
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message
news:hrbee4$709$1@inews.gazeta.pl...

> Wartosci?
> Wlasnie Jarus rozpoczal kampanie pt. "jade po trupkach" brata i bratowej:
> http://wyborcza.pl/1,75248,7826359,Zdjecia_Lecha_i_M
arii_za_poparcie_Jaroslawa.html

Na razie rozpoczyna sie medialna histeria
i _znowu_ granie na niskich instynktach:

"co okropnego zrobi ten PiS?",
"bedzie jechał po trupach",
"podpali Polske" itd. itd.

PiS prawdopodobnie rosnie w sondazach i pomimo
ze oczywiscie "PiS nie ma szans",
to co niektorym nerwy puszczaja. I emocje.

Druch

22. Data: 2010-04-29 08:38:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hrbg1v$dn1$1@inews.gazeta.pl...

> ???

> Od kilku tygodni pisze wylacznie niemal "politycznie", dokladnie w tym
> tonie, jak powyzszy. Niektore wyrazenia to kalki z innych jego postow.
> Jest wrazenie copy-paste.
> I.

Ale dajmy mu szansę.
Nie zawsze był taki zafiksowany (nawet w tym niedługim okresie, kiedy tu
zaglądam)

MK

23. Data: 2010-04-29 08:39:16

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hrbflq$cet$1@inews.gazeta.pl...

>>> http://wyborcza.pl/1,75248,7826359,Zdjecia_Lecha_i_M
arii_za_poparcie_Jaroslawa.html

> A czy Wyborcza (wbrew swojej nazwie) startuje w wyborach prezydenckich?

> Wpadam jedynie sprawdzic konto. Przy okazji na cos oko zawiesze.
> Abstrahujac, skad pochodzi info, nachalne "jechanie po trupkach" brata i
> bratowej, jakie wybral Jareczek w swojej kampanii, jest IMO nie na
> miejscu.
> Co polecasz do czytania BTW?

Hmmm .... Psp ;)
Polecam ewentualnie oglądać tvn24 i programy ekonomiczno-biznesowe.
Na szczęście, ważne figury z GW w tej stacji mają rolę jedynie
gości, jednych z wielu.

24. Data: 2010-04-29 08:40:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hrbfqn$cet$2@inews.gazeta.pl...

>>> http://wyborcza.pl/1,75248,7826359,Zdjecia_Lecha_i_M
arii_za_poparcie_Jaroslawa.html

> Akurat uwazam calkiem odwrotnie. Zreczny chwyt marketingowy. Choc wymiotny
> IMO.

Trzymam wymioty na lepszą okazję ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

25. Data: 2010-04-29 08:40:03

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Natomiast śmieszy mnie następująca rzecz. Jaruś zapowiada kontynuację
> polityki brata, a jak powszechnie wiadomo brat nie prowadził żadnej
> własnej polityki, tylko prowadził politykę swego brata - czyli Jarka ;)

Ogórek powinien podkradać Twoje obserwacje ;)

26. Data: 2010-04-29 08:41:32

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
arii_za_poparcie_Jaroslawa.html

> Hmmm .... Psp ;)
> Polecam ewentualnie oglądać tvn24 i programy ekonomiczno-biznesowe.

A to tam nie jest tak, jak pisze Druch?
"Rzuca sie manipulacje jako rzekoma prawde,
jak ochlap dla sepow
robi sie odpowiedni szum"

Swoja droga, moze zrobilby kariere poety?
I.

27. Data: 2010-04-29 08:41:50

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hrbfqn$cet$2@inews.gazeta.pl...

arii_za_poparcie_Jaroslawa.html

> Trzymam wymioty na lepszą okazję ;)

Jaka, jaka?
I.

28. Data: 2010-04-29 08:42:59

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> PiS prawdopodobnie rosnie w sondazach i pomimo
> ze oczywiscie "PiS nie ma szans",
> to co niektorym nerwy puszczaja. I emocje.

Widac to, Druchu, u Ciebie dosc wyraznie od kilku tygodni.
I.

29. Data: 2010-04-29 08:43:59

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> PS. To, co opowiedziales o swojej firmie... Super! Sama bylam swiadkiem
> transformacji niektórych firm i po prostu "serce mi roslo". W niektórych
> bylam jeszcze w czasie studiów i normalnie "szczury po nich ganialy", a
> potem zamienialy sie w nowoczesne, dosyc dobrze zarzadzane jednostki
> (wlasnie nie trzeba byc genialnym managerem. Wystarczy po prostu dobrym i
> skutecznym.) A jaka pozytywna energia ludzi temu towarzyszyla. Piekna
> sprawa.
... bo prawdziwa siła idzie z dobrze skonstruowanych zespołów, a nie
z pojedynczych jednostek.
I jednocześnie taka idea jest jedyną sensowną ideą w tym świecie
składających się w 99% procentach z przeciętnych ludzi, którzy chcą mieć
pracę i normalne życie.

30. Data: 2010-04-29 08:44:28

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hrbg1v$dn1$1@inews.gazeta.pl...

> Ale dajmy mu szansę.

Toc ja mu jej przeciez nie odbieram. Nie mam do tego prawa, ani nawet
skutecznych mechanizmow.

> Nie zawsze był taki zafiksowany (nawet w tym niedługim okresie, kiedy tu
> zaglądam)

Co to z ludzi robi, panie, polityka.
I.

Mistrzostwo