Pchły w mieszkaniu

1. Data: 2008-09-29 20:16:20

Temat: Pchły w mieszkaniu
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Czy komuś się zdarzyło mieć pchły w mieszkaniu?
Najciekawsze jest to, że nie mam zwierząt, które mogłyby je przynieść,
mieszkam na 4-tym ostatnim piętrze. Jedyny sposób przyniesienia ich do domu
jaki znam to przez wózek, który stoi w piwnicy i wkłada się do niego i
wyjmuje kocyki, itp. - to oczywiście przy założeniu, że pchły żyją w
piwnicy.
Ktoś ma jakies doświadczenia w tym zakresie? gdzie szukać źródła?
Jak z tym walczyć? (w domu jest małe dziecko)

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2008-09-29 20:47:45

Temat: Re: Pchły w mieszkaniu
Od: Gerwazy Gzyms Ltd <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 22:16, "Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote:
> Czy komuś się zdarzyło mieć pchły w mieszkaniu?

Jak kiedys u mojej mamy zalegly sie pchly bo sasIadka miala
zapchlonego psa, mama porozkladala swiezy piolun (bylica) - pchly
zniknely. Niestety nie wiem czy jest to bezpieczne dla dziecka ...

PZDR
Adam

3. Data: 2008-09-30 06:27:51

Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
> [...]
> Ktoś ma jakies doświadczenia w tym zakresie? gdzie szukać źródła?
> Jak z tym walczyć? (w domu jest małe dziecko)

Piwnica w bloku i zwykle mieszkające tak koty i gryzonie u mnie jest źródłem
pcheł.
Proponuję kupić kota, bo pchły wolą siedzieć na kocie a nie na ludziach. A
kota należy potraktować jakimś Baygonem lub obróżką przeciw pchłom. A
poważniej, to są środki w sprayu doskonale radzące sobie z pchłami w kocyku
czy wózku.

TomT

4. Data: 2008-09-30 07:37:34

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote in message
> [...]

Masz myszy w domu?

Nabądź kota albo psa - są środki podawane na skórę przeciw owadom -
skuteczne przez trzy miesiące, na kleszcze przez dwa.
Nawet gdy masz insekty w łóżku to kot je nazbiera, nawet te ludzkie, a że
będzie dla nich trujący - wyginą. Pozostanie tylko solidne pranie i
prasowanie pościeli i odkurzanie zakamarków materacy i łóżek

5. Data: 2008-09-30 08:54:22

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ktoś ma jakies doświadczenia w tym zakresie? gdzie szukać źródła?
> Jak z tym walczyć? (w domu jest małe dziecko)

U nas były w piwnicach w dużych ilościach. Znaleźliśmy tam cały zdechły miot
kociąt.
Ale nie wiem, czy pchły żywiły się na padlinie, czy były już wcześniej.
Było ich tak dużo, że ADM wynajął specjalistyczną firmę do ich likwidacji.
Po zlikwidowaniu źródła pchły zanikły i u nas (3 piętro).

6. Data: 2008-09-30 19:41:50

Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl> napisał w wiadomości
> A poważniej, to są środki w sprayu doskonale radzące sobie z pchłami w
> kocyku czy wózku.
>
> TomT

Może ktoś zna jakieś sprawdzone preparaty tego typu?

7. Data: 2008-09-30 20:41:01

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-09-29 22:16, Przemolo pisze:
> [...]
> Ktoś ma jakies doświadczenia w tym zakresie? gdzie szukać źródła?
> Jak z tym walczyć? (w domu jest małe dziecko)

Stawiam na pchły w piwnicy. Trzeba poinformować administrację a jeśli
ona nic nie zrobi to donosik na nich do sanepidu - zawsze pomaga
(przynajmniej u mnie, kiedyś tak walczyliśmy z pchłami w piwnicy, które
przynosiło się do domu na spodniach, torbach itp przedmiotach.
Wystarczyło tylko wejść na chwilkę do piwnicy i cała ferajna zabierała
się na 3 piętro).

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

klej do armatury
linki do stron z wystrojem wnętrz
Prosze o pomoc w wyborze lodowki?
budowa domu w Lodzi; jak wybrac wykonawce?
Jaki odkurzacz ? (znowu - ale konkretnie)