klej do armatury

1. Data: 2008-09-29 16:39:30

Temat: klej do armatury
Od: "lux" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,

Czy ktoś mógłby mi polecić dobry klej do mocowania armatury na płytkach w
łazience.
Kupiłem uchwyt do papieru toaletowego oraz podajnik do mydła a niechciałbym
wiercić dziur w płytkach.
Przyssawki też odpadają z uwagi nierówne płytki.

Dzięki

2. Data: 2008-09-29 17:26:27

Temat: Re: klej do armatury
Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lux wrote:
> [...]
> niechciałbym wiercić dziur w płytkach.
> Przyssawki też odpadają z uwagi nierówne płytki.

silikon sanitarny albo ośmiorniczka, dobrze docisnąć aby nadmiar
wypłynął
koniecznie wcześniej odtłuścić powierzchnię rozpuszczalnikiem

Jeffrey

3. Data: 2008-09-29 19:10:07

Od: nom <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

lux wrote:
> Hi,
>
> Czy ktoś mógłby mi polecić dobry klej do mocowania armatury na płytkach w
> łazience.

Sikaflex albo jakiś klej montażowy (ze wskazaniem na to pierwsze).

4. Data: 2008-09-30 07:06:01

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrożnie z tym odtłuszczaniem rozpuszczalnikiem, bo może być efekt odwrotny
od zamierzonego. Niektóre rozpuszczalniki zawierają tzw. solventnaftę a ta
szybko nie odparuje. Może być ostatecznie benzyna ekstrakcyjna ale dobrej
jakości (rozpuszczalnik ekstrakcyjny już nie). Już lepiej gorąca woda +
sucha szmatka.
Jacek

5. Data: 2008-09-30 07:29:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@w...pl> wrote in message news:gbsj4o$kuk$1@news.onet.pl...
> [...]
> szybko nie odparuje. Może być ostatecznie benzyna ekstrakcyjna ale dobrej
> jakości (rozpuszczalnik ekstrakcyjny już nie). Już lepiej gorąca woda +

Alkohol izopropylowy albo nawet denaturat.

6. Data: 2008-09-30 07:37:19

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> ekstrakcyjna ale dobrej jakości (rozpuszczalnik ekstrakcyjny już
> nie). Już lepiej gorąca woda + sucha szmatka.

no się zgadza

rozpuszczalnik musi być "suchy" ja preferuję nitro albo morsa, kiedyś były
niezłe acetony ale teraz zmywacze są bezacetonowe i z jaimiś olejkami to się
nie nadają

najgorsze jest to że teraz na rozpuszczalnikach nie jest napisane co to za
rozpuszczalnik tylko jakiś symbol i do jakiej jest farby

mydło też dobre ale trzeba dobrze spłukać i czekać aż wyschnie - ja zbyt
niecierpliwy jestem

jeffrey

linki do stron z wystrojem wnętrz
Prosze o pomoc w wyborze lodowki?
budowa domu w Lodzi; jak wybrac wykonawce?
Jaki odkurzacz ? (znowu - ale konkretnie)
Problem z wentylacją w łazience. Pilna sprawa