Pepino -ktos ma jakies informacje?

1. Data: 2004-08-17 19:51:04

Temat: Pepino -ktos ma jakies informacje?
Od: "Paweł 'HoRhE' Damian" <pawel@USUN_DUZE_LITERYsz-ek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakiegos czasu hoduje pepino i udalo mi sie juz nawet zjesc jeden owoc
:) Chcialbym jednak dowiedziec sie maksymalnie duzo o tej malo popularnej u
nas w kraju roslinie.W sieci nie udalo mi sie znalezc zadnych szczegolow na
ten temat.Fajnie byloby zobaczyc takze jakies zdjecia zeby moc porownac
wyglad roslinek. Zalezy mi szczegolnie na opisie rozmnazania i optymalnych
warunkach hodowli.Z gory dziekuje za wszelka pomoc, Pzdr,Paweł.

2. Data: 2004-08-17 22:35:21

Temat: Re: Pepino -ktos ma jakies informacje?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglad roslinek. Zalezy mi szczegolnie na opisie rozmnazania i optymalnych
> warunkach hodowli.Z gory dziekuje za wszelka pomoc, Pzdr,Paweł.

Pepino- Solanum muricatum.Rodzina psiankowatych,bylina .Zimuje
w pomieszczeniu z dodatnią temperaturą.Trudno ją przechować,bo zimą
napadają ja mszyce i przędziorki,oraz wybiega z braku światła.
Rozmnaża się bardzo łatwo z sadzonek.Nasion wytwarza niewiele,są mało
widoczne i małe.Jest wiele odmian o różnych kształtach i barwach.
Kwitnie obficie,owoców tworzy mało.Stonka zostawi ziemniaki,znajdzie
pepino.Owoce w smaku podobne do melona.
Mirzan

pergola-projekty
jakie systemy nawodnienia polecacie